[quote quote=10334226]Hoi hoi, Mijn zoontje is wel wat ouder (8mnd) maar heeft makkelijk last van hitteuitslag. Hij poepte in het begin na iedere voeding, dus idd wel 8x per dag. Hij kreeg volledige borstvoeding. Echter als je je zorgen maakt, zou ik je toch aanraden om even contact op te nemen met de huisarts/consultatiebureau. Ik heb bij uitslag weleens een foto naar mijn huisarts mogen sturen. Het bleek uiteindelijk bij mij de zesde ziekte te zijn (rond 7 mnd). Als je je er zorgen om maakt, mag je daar gerust actie op ondernemen. Meestal is het niets, maar voor je eigen gemoedstoestand maakt het wel uit. Ik ben van mening beter een keertje teveel bellen dan te weinig. Succes! Toevoeging: Ik merk ook de afgelopen dagen dat hij het wat warmer heeft. Vooral als hij even gehuild heeft, zijn z’n hoofd en nek klam van het zweet.[/quote]
Dankjewel! Ik denk dat ik morgen voor de zekerheid het cb bel en vraag om advies. Ik stond al op het punt de huisartsenpost te bellen. Ben een beetje paniekerig als het om haar gaat ?. Haar temperatuur is nu 37,4 rectaal gemeten, hij moet dus niet nog hoger worden maar voor nu zit ze nog binnen de grens.
Dankjewel! Ik denk dat ik morgen voor de zekerheid het cb bel en vraag om advies. Ik stond al op het punt de huisartsenpost te bellen. Ben een beetje paniekerig als het om haar gaat ?. Haar temperatuur is nu 37,4 rectaal gemeten, hij moet dus niet nog hoger worden maar voor nu zit ze nog binnen de grens.