Hoofdpijn.. hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

Pfff eergisteren met hoofdpijn naar bed gegaan en gisteren weer mee opgestaan.
En gisterenavond en vanochtend hetzelfde liedje.

Waar komt toch die hoofdpijn vandaan, daar heb ik normaal nooit last van. Zou het liefste in een donkere koele kamer gaan liggen.

Liefs

neem je wel genoeg rust en drink je genoeg?
Ik heb nog wel eens hoofdpijn als ik te weinig drink of oververmoeid ben. Dan voel ik me niet meer moe, maar als ik eenmaal ga slapen, slaap ik dan ook heel lang en heel vast. Daarna sta ik op en heb ik hoofdpijn meer.
Paracetamol mag je trouwens volgens mijn vk gewoon hebben. Met mate, maar het mag

Beterschap!

Bekend terrein, had het begin van de week hier last van en is niet meer weggegaan. Heb nu een griepje of fikse verkoudheid met koorts.

Blij als ik er weer vanaf ben!

Beterschap!

Ook hier heel herkenbaar! Het is zoooo vervelend. Heb overigens ook pijn in m'n nek, voor jou toevallig ook herkenbaar? Ik heb van de week 1 paracetamol genomen en het hele scherpe was er wel vanaf terwijl paracetamol mij nooit hielp voor m'n zwangerschap.

Neem je rust, drink genoeg en neem gewoon 1 of 2 paracetamols als je het echt niet houd.

Sterkte! Liefs Lynn.

Heb ik bij mn zoontje ook gehad, heel vervelend! Je mag 3 keer per dag 2 paracetamol, neem dat gerust als je zulke hoofdpijnen hebt! Sterkte, maar t komt allemaal door die gezellige hormonen!

Terug
Bovenaan