Hoofdpijn.. hoofdpijn en nog eens hoofdpijn

ik had precies hetzelfde je gaat ermee naar bed en staat ermee op. als het zo heftig is mag je best 1 of 2 paracetamols hebben hoor meid. en idd veel drinken heel veel. liefs xxxx

Ben 'blij' te horen dat ik niet de enige ben. Bah, die hoofdpijn! Zou dat soms echt iets van het begin van het 2e trimester zijn?

Paracetamol mag inderdaad hoor, ik neem het ook echt. In combinatie met (ik hoop de laatste stuipen van de misselijkheid) is die hoofdpijn niet te doen! Moet dan veel vaker overgeven.

Sterkte allemaal, hoop dat die stralende maanden van het 2e trimester nu echt snel gaan beginnen voor ons allemaal.

Heb ik in mijn tweede zwangerschap ook gehad. Een lage bloeddruk en toch ook vermoeid was de oorzaak. Mijn ervaring is als je er mee naar bed gaat sta je er mee op!! Ik zou zeggen probeer toch eens een paracetamol misschien heb je met 1 wel genoeg..

Sterkte..
liefs

Herkenbaar! Ik slik op dit moment dagelijks paracetamol. Geen prettig idee, maar continue hoofdpijn is ook niet te doen. Als ik te lang doorloop met hoofdpijn, slaat de paracetamol niet aan. Ik wacht daarom ook niet al te lang met innemen.
Na het innemen van de paracetamol probeer ik altijd even te gaan liggen (half uur tot een uur), meestal gaat het dan goed. Soms moet ik eerst nog even iets extra eten en dan blijft de hoofdpijn meestal voor langere tijd weg.

Terug
Bovenaan