Hoofdpijn!!

Zijn er meerdere dames die erg veel last hebben van hoofdpijn?

Heeft er iemand misschien tips om het te verminderen?
Ik ben 14+2 zwanger, ik rookte niet en drink überhaupt geen koffie, dus het is niet dat ik het daarvan heb omdat ik ermee gestopt zou zijn.
Ik neem af en toe paracetamol en probeer vaak even te liggen en te rusten om er vanaf te komen.

Maar zoals nu ben ik ermee naar bed gegaan en er weer mee op gestaan.

Help a mom out.

Als het na een weekje niet over is wel aan de bel trekken hoor. Ik had het ook en kwam dus achter dat ik hoge bloeddruk had 

Ik heb het helaas in mijn eerste zwangerschap 4 maanden, 24/7 gehad. Echt een hel was dat. Ben al bekend met migraine dus verbaasde me niks, (des te gekker dat ik het tijdens deze zwangerschap niet heb..)
Helaas werd mij verteld dat ik er niks aan kon doen. Goed je rust pakken en eraan toe geven. Kijk uit dat je lichaam niet went aan de paracetamol, straks krijg je juist weer hoofdpijn van het stoppen ermee.. Misschien (en dat hoop ik echt voor je) is er nu wat veranderd en zou je andere medicatie mogen. Maar overleg zeker even met de verloskundige en eventueel met de huisarts. 
Ik vond ook dat het echt onderschat werd wat de hoofdpijn met je deed. 
Verder wens ik je heel veel sterkte, en ik duim voor je dat het van de 1 op andere dag ineens weg is. Dat was bij mij wel zo! Hou vol!!

Hey!

Ik had ook veel hoofdpijn rond de 15e week van mijn beide zwangerschappen. Bij mij ging het na een aantal weekjes weer over. Schijnt vaker voor te komen rond de 15e week!
Dit lees ik op internet :

Hoofdpijn
Dit is een klacht die veel voorkomt rond de 15e week van de zwangerschap en gaat meestal vanzelf weer over. Het is belangrijk om voldoende te drinken en op tijd rust te nemen.

Wat wellicht nog kan helpen is acupunctuur.
Ik heb zelf ook last van hoofdpijn gehad en heb op aanraden van mijn verloskundige toen acupunctuur geprobeerd. Na 1 sessie was de hoofdpijn weg. Ik weet nog steeds niet of het van de acupunctuur komt of dat dit toeval was maar hè maakt dat uit? Ik was er van af. En ik ben juist iemand die normaal niet snel voor alternatieve geneeswijzen kiest maar aangezien dagelijks hoofdpijn ook niet te doen was had ik zo iets van baadt het niet het schaad ook niet. Succes en hopelijk ben je snel van je hoofdpijn af.

En heb je al geprobeerd om je partner je nek en schouders los te laten maken. Bij mij gaf dat wel verlichting... En alleen last van hoofdpijn of ook vermoeide spieren etc. Dan zou je nog magnesium kunnen proberen.

Ik had er bij beide zwangerschappen last van en kwam er gauw achter dat dit door de multivitamine (met name foliumzuur) kwam!
Mee gestopt en weg was de hoofdpijn!

Terug
Bovenaan