Hoofdpijn!!!

Heej die Annet

Nou, hier hetzelfde! Zou het aan uitgerekende maand liggen.... ook augustus namelijk.

Anyway, het gaat een paar dagen goed en dan lig ik 2 a 3 dagen plat
omdat ik scheel kijk van de hoofdpijn. Een bal die op mijn oog drukt.

Heb het de vk verteld en zij zei dat ik paracetamol kon nemen (wel 6 zei ze...).

Dan wel de variant zonder coffeine.

Nou neem ik er geen 6 maar in het gekste geval ga ik plat met 2.

In mijn geval is het denk ik een hormonenkwestie. Maar ik word er stapelgek van.

Spannend meid wat je huisarts gaat melden... wat je daar nou bij moet verwachten?? Sterkte.

liefs Danielle

ik heb bij nienke ook zo veel hoofdpijn gehad en niemand kon   mij vertellen wat het was, veel sinaasappels eten (dat helpt) en na de bevalling weer zo veel hoofdpijn, ben dr dus maar vanuit gegaan dat het hormonaal was en toen ik even met de pil begonnen ben was het ook over (hormonaal dus) maar ik weet hoe vervelend het is, en leef met je mee

Hoi Annet,

Zelf had ik precies hetzelfde tijdens mijn zwangerschap. Ik moest toen halve dagen gaan werken omdat ik hele dagen niet meer trok i.v.m. de heftige hoofdpijnen. Vanaf dat moment heb ik geen hoofdpijn meer gehad! Sterkte!

Groetjes F

Hoi allemaal,

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik bijna 6 maanden volcontinu migraine gehad. De eerste 3 maanden heb ik lopen overgeven, daarna was het van de een op de andere dag over en begon de migriane-ellende.

Het was een erg moeilijke tijd. Ik kon vrijwel niet werken, maar probeerde dat toch. Hierdoor werd het als maar erger. Ik kon niet tegen licht of geluiden.
Uiteindelijk heb ik 6 maanden geen krant gelezen, tv gekeken, radio of anderszinds naar muziek geluisterd, boek gelezen etc. Het ging gewoon niet. Ook kon ik vrijwel geen sociale contacten onderhouden (had teveel pijn om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren).
Pas toen mijn VK aangaf dat ze me, als ik zo doorging vast binnen een week in het kraambed zou weerzien, ben ik naar mijn lichaam gaan luisteren. Ik ben van de ene op de andere dag gestopt met werken. Toen werd het ietsjes beter, maar het bleef erg.
Ik was in die tijd depressief en mijn huwelijk stond erg onder druk (iemand die nooit migraine heeft, kan zich echt niet voorstellen hoe het is om zoveel hoofdpijn te hebben). Na de bevalling was het gelukkig over!

Begrijp me niet verkeerd, ik  wil jullie niet bang maken of zo, maar als je meer dan 1 dag achter elkaar echt plat moet i.v.m. hoofdpijn en als paracetamol niet helpt, kijk dan a.u.b. uit. Zo begon het bij mij namelijk ook!

Omdat de migraine bij mij veroorzaakt wordt door hormonale schommelingen en de gewone huisarts hier niets aan kan doen ben ik tijdens mijn 2e zwangerschap intensief begeleid door een homeopaat. Ik heb hier veel baat bij gehad. Ook nu ben ik weer bij haar onder behandeling. Vooralsnog gaat het goed (nog 22 weken te gaan). Ik heb regelmatig hoofdpijn maar niet langer dan een dag en geen migraine. Na de ervaringen tijdens mijn eerste zwangerschap beschouw ik iedere dag dat het goed gaat als een cadeau.

Heel veel succes en sterkte! Let goed op jezelf en luister naar je lichaam. Zwangerschap is geen ziekte maar kan het voor sommige mensen wel zijn!

Dani1974, die 6 is wel bedoeld als  max 6 per dag en niet 6 in 1x!!!!! Niet dat je er 6 ineens in zou emen denk ik, maar misschien kom je per dag zo  wel aan meer als 6 per dag. Als je zoveel pijnstilling nodig hebt zou ik toch nog maar even naar de HA bellen!!!

Annet, ben erg benieuwd wat er aan de hand is! Hoop dat alles goed is. Erg vervelend die hoofdpijn!!!
Groetjes, ESther.

Dani1974, die 6 is wel bedoeld als  max 6 per dag en niet 6 in 1x!!!!! Niet dat je er 6 ineens in zou emen denk ik, maar misschien kom je per dag zo  wel aan meer als 6 per dag. Als je zoveel pijnstilling nodig hebt zou ik toch nog maar even naar de HA bellen!!!

Annet, ben erg benieuwd wat er aan de hand is! Hoop dat alles goed is. Erg vervelend die hoofdpijn!!!
Groetjes, ESther.

Hi Donja,

Waar kan je dat chinees spulletje kopen?
Bij mij is de hoofdpijn niet te houden..

Groetjes Sandra
aug Forum
17 wkn en 4 dagen

Hai Esther
Ja hoor.... dat had ik door hoor....
Vond het alleen verrassend dat een zwangere ook 6 in totaal mag nemen, leek me wat veel. Maar no worries dus, ik doe er geen 6 in een!
groet!

Terug
Bovenaan