Hoofdpijn :(

Hoi juf;-)

leuk ik lees je hier best heel vaak en geloof dat we ook vaak de zelfde mening hebben over dingen ..........ik ben vandaag precies 36 weken

Je bent nu wrs ongeveer bij gyn. Hopelijk kan hij/ zij je geruststellen en blijkt het allemaal mee te vallen. Zo niet, dan heel veel succes en sterkte!! En niet vergeten: bellen wanneer je iets niet vertrouwt!! Zij hebben ervoor geleerd en kunnen beter inschatten wat en hoe!!
Hoop ook dat je vragen naar wens zijn beantwoord.
Toitoi, mira

quote: mamavanTimo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 10:13:50'));

Hoi juf;-)

leuk ik lees je hier best heel vaak en geloof dat we ook vaak de zelfde mening hebben over dingen ..........ik ben vandaag precies 36 weken

quote: mamavanTimo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 10:13:50'));

Hoi juf;-)

Oh dat is wel een geruststellend idee, dat je kindje al levensvatbaar is. Ik ben 38 weken. Klopt volgens mij dat we vaak dezelfde mening hebben. Ik zit meestal op het decemberforum en af en toe ook hier.

Ik hoop dat er vandaag niets aan de hand bleek te zijn

Terug
Bovenaan