Hoofdpijn

Hoi meiden,

ik heb nu al 4 dagen hoofdpijn, ik heb gelezen dat het er bij hoort in het 1ste trimester...
Ik zou evt een halve paracetemol mogen, maar durf het risico niet te nemen..
hebben jullie evt nog andere tips??

ik zit al met koude compressen op mijn hoofd en drink veel water.

liefs
nicole
 
Hoi Nicole,

Lekker met 2 paracetamol je bed in duiken! Volgens mijn verloskundige mag je bij erg/vervelende hoofdpijn best 2 paracetamol..Ik heb het de 1e 12 weken 2x gedaan, waardoor ik er wel weer ff vanaf was! 1/2 paracetamol heb je als volwassenen niets aan! En 't kindje heeft er geen last van als je het neemt!
Ik mocht eventueel 3X 1000 mg nemen in de 24 uur! (6 stuks dus)
Hopelijk heb je hier wat aan..

 
Hoi,

Ik heb veel last van hoofdpijn, heb ook migraine en spanningshoofdpijn, normaal neem ik ibuprofen 600 nu neem ik paracetamol zetpil 1000mg, of 500mg als het niet zo erg is!
Kan absoluut geen kwaad.
Zolang je niet meer neemt dan voorgeschreven op de verpakking en je moet die nemen zonder cafeine.

Gr MJ
 
hoi,
je kan ook beter 2 te gelijk in nemen.dat je 1000mg binnen krijgt.
vanavond evt nog een keer 2 tabletten van 500mg in nemen.
ik had ook de 1ste periode last van hoofdpijnen.daarna geen last meer gehad van migraine.
sterkte.
gr marjan
 
Ik heb al 2 weken last van constante hoofdpijn. Ik ben 10 weken zwanger. Ik mag idd paracetamol slikken, maar dat helpt niet.
Waarschijnlijk komt de hoofdpijn doordat mijn nek vast zit en ik ben twee keer naar de fysio geweest. Helaas wordt de hoofdpijn nog niet minder. Het ergste is dat de hoofdpijn 24 uur per dag aanwezig is, soms word ik er mee wakker.
MIjn bloeddruk e.d. zijn allemaal goed.

Ik hoop dat het snel overgaat.
Heeft iemand nog tips?
 
Terug
Bovenaan