Hoofdpijn


MJ, ik las dat jij bij erge hoofdpijn zetpillen gebruikt.
Zijn die beter dan de "gewone" paracetamol.
Die "gewone" helpen mijn namelijk niet.
Ook al neem ik 2 tegelijk.
 
hoi meiden!

bedankt voor jullie reacties!!... heb gisteravond 2 paracetemol genomen en voel me nu een stuk beter. Het is nog niet helemaal weg, maar mijn ogen kunnen het licht weer waarderen!

liefs
nicole
 
zetpillen zijn het zelfde,maar sommige zijn zo misselijk bij zo´n hoofdpijn aanval dat zetpillen makkelijker is.ik krijg dan ook geen tabletten weg.ben dan al blij dat er iets te drinken naar binnen gaat.
maar je moet het wel paar keer in nemen.
na 1x 2 paracetamol kan onvoldoende zijn.
daarom kan je beter gewoon 3 x per dag 2 tabletten in nemen.of helpt dat ook niet????

lekker nicole dat je beter voelt.misschien kan je even nog een dagje door zetten met in nemen als je nog niet helemaal goed voelt.

gr marjan
 
Ik heb ook al heel de tijd hoofdpijn... en wilde idd ook niets in nemen. Alleen als het echt te erg is neem ik iets in. Overal op de verpakkingen staat dat je het moet overleggen met je arts, daarom ga ik liever slapen ofzo als ik last heb want het zal niet voor niets in de bijsluiter staan. Ik hoopte ook dat het bij de eerste trimester hoorde maar helaas zit nu al in week 17 en heb het nog steeds.
Ag gelukkig verder geen klachten dus neem het maar voor lief! ;)
succes ermee!
 
Ben opgenomen geweest in het ziekenhuis met ongeveer 28 weken (dit keer bij bewustzijn) en daar zeiden de gyneacologen, dat het ok was om 3x daags (om de 8 uur) 2 tabletten paracetamol in te nemen. Omdat je dan een spiegel in je bloed opbouwd.
In mijn geval was het niet voor hoofdpijn, maar omdat ik dit keer opgenomen was met longontsteking en pleuritis. Maar ze zeiden dat paracetamol geen schade aan de vrucht toebrengt in deze hoeveelheden.
Natuurlijk wel ook bespreken met je verloskundige/gyneacoloog, want het is goed dat die op de hoogte zijn dat je zo'n last hebt. Want misschien heeft het een andere oorzaak en dan is het goed als ze even wat dingen uitsluiten door verder onderzoek.
Want met 8 weken ben ik ook opgenomen in het ziekenhuis en daar bleek mijn hoofdpijn iets anders te zijn.
Groeten van Yvanka
 
heel herkenbaar, ik ben nu 13 weken zwanger en de laatste week verschrikkelijk veel last van hoofdpijn.

Ik weet wel waar het aan te wijten is: spanning!

maar goed, mijn verloskundige geeft ook aan dat paracetamol gewoon mag.

sterkte, Linda
 
Bij mij kan het spanning zijn, maar volgens mij is het dat ik teveel suiker eet de laatste tijd. Voor de zwangerschap was ik al 4 maanden met dieet en 10 kilo kwijt.
Sinds de zwangerschap en de misselijkheid eet ik lekker waar ik zin in heb. En dat is toch wel vaker wat lekkers. Sinds gister heb ik geen suiker gegeten en heb vandaag geen hoofdpijn.
Mijn gevoel heeft waarschijnlijk gelijk gehd dat het door suiker komt bij mij.
 
Terug
Bovenaan