Hoofdpijn

Hallo dames,
Ik ben inmiddels bijna 16 weken zwanger en merk dat ik erg veel last heb van hoofdpijn.. Volgens de VK mag ik wel paracemtel slikken en dus doe ik dat ook, wel minimaal!
Ik vroeg me af of jullie er ook last van hebben, schijnt door de hormonen te komen, maar dagelijks is wel erg vervelend!
 
Hoi,
Bij mij juist andersom, normaal heb ik er veel last van en in de zwangerschap bijna niet,, nou ja na de eerste 3-4mnd, dus misschien stopt het binnekort!!
Gewoon pcm nemen hoor, kan idd geen kwaad zolang je niet over de dagelijkse hoeveelheid heengaat!
Liefs MJ
 
Ik had er vooral de eerste weken ook meer last van.
Ook door het slechte slapen en de vermoeidheid stond ik er vaak al 'ochtends mee op.
Ik nam er zelf geen paracetamol voor in.Ondanks dit wel mag hoor,maar ben nu gewoon erg huiverig met medicijnen innemen.
Inmiddels 26wk zwanger en nu heb ik er al een tijdje geen last van.
Nu beginnen weer andere kwaaltjes hahaha rugpijn,maagzuur enz.Het hoort er allemaal bij.
 
wat vervelend zeg meid! ik heb juist net als MJ in de zwangerschappen geen last van hoofdpijn... toen ik niet zwanger was heb ik heel vaak hoofdpijn.. dus ben blij dat ik het nu niet heb... maar idd als je aan de bevolen hoeveelheid houd is er niks aan de hand.
 
Ja... ik heb er ook last van. Het voelt alsof je hoofd elk moment gaat ontploffen. Heel irritantie druk is dat. Ik ben vandaag vrij, dus ben vroeg op gestaan met de bedoeling om een aantal dingen te gaan doen, maar toen ik die hoofdpijn voelde ben ik maar weer in bed gaan liggen.
 
Ja...hier ook! Normaal nooit last van en nu heel veel. Mag idd ook wel paracetamol, maar probeer het idd ook zo min mogelijk te gebruiken!
Geen idee hoe het komt, maar ik zing het maar gewoon uit...
 
ik heb net als mj en inkiepinkie normaal veel en vaak last van hoofdpijn/migrane :S maar tijdens de zwangerschap helemaal niet :) Maar met paracetamol? is het dan een beetje te doen?
 
Terug
Bovenaan