Hoofdpijn

ik ben er net weer vanaf de eerste 3-4 maand was het bijna elke dag raak...net zoals bij mijn 1ste zwangerschap ook...hormoonverandering...haha... ook nog echt zo'n migraine hoofdpijn...alles wat daarbij hoort...echt vervelend...slikte geen paracetamol ik weet dat het geen kwaad kan maar met migraine helpt dat totaal niet...hoop dat je er ook snel vanaf bent!!!
 
Bedankt voor jullie reacties.. Ben 'blij' te lezen dat het er bij hoort en ik niet de enige ben, hoe vervelend ik het ook vind voor jullie hoor!
Maar goed, een paracetemol voor het slapengaan helpt bij het inslapen, dus nu maar hopen dat het langzaam aan wat minder wordt...
 
Ik heb ook hoofdpijn gehad... voor 2 weken geleden was ook 16 weken zwanger.. mijn verloskundige heeft mij toen aangegeven dat ik meer moet gaan drinken.. zoon 2,5 liter tot 3 liter per dag.. en moet zeggen dat het mij echt helpt heb geen hoofdpijn meer
 
Beste FA1985

Ook ik heb nu redelijk vaak last van hoofdpijn\migraine. Ben nu 10 weken. Nou werd er geantwoord door becky-love dat paracetemol niet helpt bij migraine en dit was eerst bij mij ook het geval maar sinds ik zwanger ben helpt het wel. Echt raar want ben veel gewend qua pijnstillers maar die mogen nu natuurlijk niet meer. Ben zelf natuurlijk erg blij dat parac. nu wel helpt, want het rare is dat ik er voorheen niet tegenkon. Alsof mijn lichaam weet dat het nu niks anders mag. En ik doe net zoals wat de rest hier al antwoorde rustig aan met slikken alleen als het niet anders kan.

groetjes marieke
 
Bij hoofdpijn kan het toch ook hoge bloeddruk zijn? Wat uit kan monden in zwangerschapsvergiftiging? Zou dus toch even bloeddruk laten controleren bij veel hoofdpijn. 
 
Terug
Bovenaan