Hoog "groot" zijn jullie buikjes?

Op mijn VK kaart vullen ze altijd centimeters in qua buik

nu zat ik deze controle op 29 cm (en ben 29 cm zwanger) dat is nog groter als bij de eerste (en die is met 38 weken ingeleid omdat ie anders over de 10-11 pond ging) dus maak me een KLEIN hihi beetje zorgen.

Hebben jullie deze metingen ook?

Leuk onderwerp!
Maar...oei....die van mij was met 27 weken 29 cm.
En mijn andere kids waren dus ook erg zwaar.
Gelukkig krijg ik nu groeiecho's om het in de gaten te houden.
Vrijdag heb ik de eerste....ben benieuwd!

Bij ons wordt het niet bijgehouden (wel jammer) maar denk aan een zeekoe en doe daar een stuk 3 broertjes van em bij en dat is zo'n beetje mijn buik

Groetjes Carolien

28 weken

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-01-2009 13:54:54'));

Leuk onderwerp!
Maar...oei....die van mij was met 27 weken 29 cm.
En mijn andere kids waren dus ook erg zwaar.
Gelukkig krijg ik nu groeiecho's om het in de gaten te houden.
Vrijdag heb ik de eerste....ben benieuwd!

oei idd pittig meissie... wel goed dat ze het in de gaten houden ben benieuwd naar vrijdag!

Imd.   jij krijgt nu toch ook wel groeiecho's neem ik aan?
Sinds ik ze eindelijk mag (in het begin deden ze daar zo moeilijk over) is er wel een rust over me gekomen! Eerst zei ze: " Jij hebt een bekken om grote kinderen te krijgen"
Oke', fijn, maar ik zit toch echt niet op en 12-ponder te wachten hoor! Het moet er allemaal wel door. (beide oma's aan weerskanten hadden een kind van 12 pond he! Het zit echt in de familie bij ons)
Mijn jongste is ook eerder ingeleid, en toen woog ze nog 4495 gram.
Dus wie weet wordt ik nu toch wel een maart-moeder

ja ik krijg nu wel groeiecho's (op mijn eigen verzoek) ze vond het nog steeds wel "meevallen" maar de gyn in het ziekenhuis dacht er vorige keer al anders over.. VK's hebben snel de neiging te hebben om te zeggen dat het allemaal wel meevalt vind ik..

Maareh hormonen genoeg hier om ze even "over te halen"

Hoi Dames,

Imd en Teddy,
Fijn dat jullie buikjes goed in de gaten worden gehouden. En ja, anders gewoon overhalen, hihi.

Maar ff vraagje, waar meten ze de omvang? Daar waar je buik het dikste is?
Ben eigenlijk wel erg benieuwd, dan ga ik ook eens aan de slag met meetlint hihi.

Liefs

omvang meten ze niet bij de VK (ik zelf meet deze altijd voor dagboekje ter hoogte van mijn navel)

fundushoogte meten ze vanaf je schaambot tot bovenkant BM (die voel je als je ligt)

Terug
Bovenaan