Hoog "groot" zijn jullie buikjes?

Heel gek, met 29 weken was mijn baarmoeder 29 cm.
Met 31 weken 27 cm.
Dit kwam omdat de baby met 31 weken dwars lag.

@Bloemetje; als je op je rug ligt moet je maar eens voelen onder je maag. Op een gegeven moment voel je weerstand, daar begint je baarmoeder.

Kunnen jullie ook voelen hoe de baby ligt?
Ik voel vaak het kopje met bij mijn maag.
Hopelijk draait hij/zij nog!

Hoi,

Teddy,
Dank je, ik ga het vandaag eens proberen te meten.
Bij mij ligt kindje met hoofdje naar beneden, en dat kan ik met bewegingen ook goed voelen, schoppen richting maag en ribben, s avonds ben ik laatste week erg blij op bed te liggen. Is een erg druktemakertje.

Liefs

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 22:06:05'));

Heel gek, met 29 weken was mijn baarmoeder 29 cm.
Met 31 weken 27 cm.
Dit kwam omdat de baby met 31 weken dwars lag.

@Bloemetje; als je op je rug ligt moet je maar eens voelen onder je maag. Op een gegeven moment voel je weerstand, daar begint je baarmoeder.

Kunnen jullie ook voelen hoe de baby ligt?
Ik voel vaak het kopje met bij mijn maag.
Hopelijk draait hij/zij nog!

die van mij lag ook dwars met 29 weken (en toen was het 29 cm) zelf ook gemeten en nu heb ik afgelopen dinsdag weer gemeten en toen zat ik aan de 31 cm, dinsdag meet ik hem weer..

Bij meten ze niet de baarmoeder..

Morgen mag ik weer naar de VK en ze zei vorige keer dat ze het dan kan voelen hoe ze ligt. Dus ik ben benieuwd. Soms denk ik dat ze overdwars ligt omdat ik regelmatig links en rechts in me buik tegelijk wat voel.

Mensen vragen wel of ik al bijna moet bevallen terwijl ik morgen de 30ste week inga.
Ik weet dat de grootte van je buik niet alles zegt over de grootte van je kindje ligt ook aan je placenta en vruchtwater maar toch...

Terug
Bovenaan