hoogbegaafdheid bij een kleuter

quote: sanne1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 20:45:50'));

Hoi allemaal,

Mijn dochtertje van bijna 2 spreekt ook al in zinnen van 3 tot 5 woorden. Ze kent ook heel veel liedjes en kleuren en meer. Ik noem haar dus een slimme meid. Ze is in haar ontwikkeling haar leeftijd vooruit. Dat heeft zeker ook te maken met het feit dat ze een grote zus heeft en daar veel van oppikt.
Ik ben op beide meiden heel erg trots.
Ik denk dat ze slim zijn, maar zeker niet hoogbegaafd. Dat hoop ik eigenlijk niet, want dan krijgen ze het nog zwaar. Het belangrijkste voor mij is dat ze gelukkig zijn en daar lijkt het nu wel op. Daar gaat het toch om? Labeltjes als hoogbegaafd zijn helemaal niet belangrijk. Alle kinderen moeten worden aangesproken op hun eigen niveau en het doel is om hen te begeleiden naar volwassenheid en dat ze gelukkig worden.
Succes met de begeleiding van jullie kinderen!




 
hay hay wat een discussie!!!pfff mijn verhaal lijkt het meest op dat van sanne,mijn dochtertje van bijna 2 praat ook 4 woord zinnen maar ook losse woordjes.ze zingt alle liedjes helemaal goed en pakt ook alles na 1 x voorzeggen op.ook liep ze al met 12 maand.ze is een vrolijk ontdeugend meisje en naar mijn idee is ze gewoon slim en pienter.i.p.v hb kan een kind dat ook nog steeds zijn!!net zoals een kindje wat achter loopt of wat trager is,en waarbij dingen vaker herhaald moeten worden,die heeft toch ook niet altijd een laag iq??laat een kind lekker tot zijn vijfde ontplooien en laat hem dan bij twijfel testen!
in ieder geval succes iedereen!!!





 
quote: jessica32 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-02-2009 11:54:06'));


quote: sanne1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2009 20:45:50'));

foutje met reageren

 
Terug
Bovenaan