Hoogswaarschijnlijk weer misse boel na bbz nu een miskraam

Ik was op zoek naar nieuws over jou, maar dit was toch niet wat ik gehoopt had! Heeft de gyn vandaag nog iets hoopgevends gezien of is het nu echt een definitieve "neen" voor deze zwangerschap?

Ik vind het zo erg voor je! Ik had je zo een mooie, goede zwangerschap gewenst!
Hou je taai, meid. Ik denk aan je (ook al heb je daar weinig aan) en wens je heel veel sterkte toe.

Liefs, Kaskes

nou meiden nu is het echt definitief gyn vermoed echt een bbz weer. Tijdens echo ondekte hij een verdacht plekje op linkereierstok. We moesten er maar helemaal vanuit gaan dat het weer een bbz is. Maandag terrug komen en bloed prikken en kijken wat hcg doet. Heel misschien maar kans was nihiel word het een miskraam. Dus voor ons helaas met heel veel verdriet      geen derde kindje. En met dit idee heb ik het ontzettend moeilijk. De gyn zei bij de 1e bbz dat de kans erg klein was dat het nogmaal gebeurde en de kans op een bbz op eierstok was erg klein, maar toch gebeurd  het bij ons 2x achter elkaar. We snappen er dan ook helemaal niks van dat dit ons weer gebeurd.

Liefs Sharine.

Hoi Sharine,

Wat vreselijk voor jullie!!! Je hoort inderdaad zelden dat iemand 2 bbz's heeft. Maar daar hebben jullie natuurlijk helemaal niets aan. Meid, heel veel sterkte! Zeker ook met het feit, als ik je berichtje goed begrepen heb, dat jullie nu geen 3e kindje meer kunnen krijgen!

Zoek veel steun bij elkaar en probeer het allemaal een plekje te geven.

Nogmaals veel sterkte!

Liefs,
Leeuwtje

Hoi Sharine,

Wat erg, meissie! En je had zulke goede hoop... Ik vind het echt heel naar en weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven. Heel veel sterkte maandag.

Dikke knuffel, Kaskes

Hoi Sharine,

Meid, wat een maanden heb je achter de rug! Ik hoop dat je dit straks een plekje kunt geven (eerst ff huilen, da's logisch!!!). Probeer in ieder geval niet de moed te verliezen. Er ligt vást nog een derde kindje in het verschiet!

Hele dikke ,
 Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan