Hoogtevrees

Hihi ik had mijn bed op klossen gezet. maar ik vond het zo hoog. 80 cm.
(ik ben maar 1.63) dat ik hem had laten zakken tot 70 cm.
Maar de verloskundige vroeg ernaar, en ik nog zeggen ik denk dat ie ongeveer 73 is, nou dan moest ie beslist hoger!
Dus vandaag maar op 80 gezet!
Moest gelijk een opstapje kopen anders wordt het natuurlijk echt niks.

Je zou er hoogtevrees van krijgen!!!!
HIHIHIH

Gr. Diane

haha, ja ik voel me af en toe ook net klein duimpje met mn voeten bungelend over de bedrand. Je had gewoon niks moeten zeggen tegen die verloskundige. Want als het zo ver is gaan ze heus niet zeuren over 7 cm hoor!
Maar goed, dat is mijn mening:)
liefs,
Mar

Hoi Diane,

Ik snap werkelijk waar niks van die kraamverzorgende.
Ik heb vorige maandag de intake gehad en mijn bed kan dus helemaal niet op klossen omdat er een motor onderhangt voor het hoofdeinde en het voeteneind wat elektrisch omlaag en omhoog kan.

Nu zei ze tegen mij dat ik er gewoon een tweede matras op kon laten leggen door vriendlief of de kraamverzorgende, dis niks over 80 cm, dat haal ik belangenaan nog niet, ook niet met een tweede matras. Het tweede matras hoefde er ook alleen maar op als ze me aan het verzorgen was werd mij verteld, dus snap dan eigenlijk niet zo goed wat ze tegen jou zeggen dat je bed hoger moest.

Groetjes Anouska

@anouska
een tweede matras en hoe denken ze dat je daar aan gaat komen. :)
of heb je er toevallig 1 extra?

wij hebben ons bed op klossen maar denk niet dat die 80 cm haalt zal eens voor de gein het op meten.

snow ik had het bed gewoon lekker laten staan op de andere centimeters 70/73 cm.

voor die gene die niet de bed op klossen kan hebben misschien een idee dat je een bed leent gratis bij (groene kruis zo heet dat hier) thuiszorg.
das een 1 persoonsbed die je dan in de woonkamer kan zetten.
zelf vind niet zo fijn dus wij hebben dat dan ook niet.

ach joh, ze komen echt niet met een meetlint opmeten wanneer je aan het bevallen bent.

ik snap best wel dat ze je niet aan een laag bed kunnen verzorgen want die meiden moeten ook om hun rug denken.
maar die hoogte is geen absolute must hoor.

x jessica

Haha, ja je hebt echt een opstapje nodig met die klossen onder het bed. We hebben net nieuwe matrassen, die zijn een stuk dikker dan ons vorige matras en nu met de klossen eronder..... heb een opstapje nodig en dan doen we nog ...hup! Haha! Maar goed ik slaap er inmiddels al weer 3 weken op en het gaat goed, ben het nu een beetje gewend. Alleen de hond heeft een probleem, die wil nog wel eens s morgens stiekum op bed bij me komen liggen, alleen die komt r nu niet meer op! :D

Liefs

haha ik moest wel lachen toen ik het las want ik ben net zo GROOT als jou en ook mijn bed staat sinds een week op 80 centimeter maar das inderdaad hoog voor ons kleine mensjes haha..en met in en uit stappen is het wel een beetje opletten ...haha vind het nog steeds wel iets grappigs hebben

Zo te lezen heeft iedereen zijn bed al op klossen staan...Bij ons staan de lege bier kratjes klaar en als ik dan bevallen ben dan zet mijn vent ze onder het bed met mijn broer ofzo! Wel vervelend als je dan zo uit bed moet jumpen, nu vooral met zo'n buik. Tsja daar heb ik niet zo last van met mijn 1,79 m lengte!

nou krijg wel spontaan slaap van dit onderwerp! hahah en ben net wakker....na een goede nacht gelukkig!

Terug
Bovenaan