Hoogtevrees

Ik ben zelf 1,80. Moet zeggen, eerste nacht vond ik het heel raar. Maar in en uit bed komen gaat voor mij juist makkelijker.

Nog een voordeel; kan zo makkelijker in het wiegje vanuit het bed. Gebruik het wiegje nu als nachtkastje, moest eerst overeind komen om dan over de rand te reiken, is nu niet meer nodig.

Wij hadden ons bed op lege bierkratten gezet. Geen idee hoe hoog het uiteindelijk stond.
Dit hadden wij in de 36e week gedaan.
De kraamverzorgende vond het prima. Maar ze hoefde niet veel aan mij te doen op bed, ik kon gewoon zelf douchen.

Ik moet bekennen dat hier de klossen nog keurig NAAST het bed staan. Ja, leker handig, dan heb je er ook zoveel aan, haha. Nog steeds niet aan toegekomen om ze eronder te zetten. Ben inmiddels wel 39 weken en de andere 2 zijn met 38.6 geboren, ahum.

Ik vind het nl ook onhandig, zo hoog. Mij is ooit wel eens verteld dat als het bed niet omhoog kan dat de kraam dan het bed niet mag opmaken en de controles van de kraamvrouw op tafel moeten of zo. Ook een lekker idee, maar goed.

haha ja ga maar even op de tafel liggen! :D die staat midden in de woonkamer, Hallo kan iedereen meegenieten van mijn uitgelubberde onderkant! Zie het al voor me! :D

Ik heb wel eens gehoord, dat als je bed niet op hoogte staat, en als je thuis wil bevallen, dat ze je dan gewoon naar het ziekenhuis sturen.

Dus toch maar gewoon op poten gezet.
Ach het is wennen!

Diane

Terug
Bovenaan