Hoogzwanger en onbegrip.man ivm feestjes en alcohol

Wat een figuur... Lijkt eerder of hij in zijn jeugd is blijven hangen... Coke... Kom op??!!
Een beetje verantwoordelijkheid is wel op zijn plaats van zijn kant en drinken terwijl jij zo ver in je zwangerschap zit, vind ik ook niet kunnen!

En al die excuses met dat hij met coke nuchterder blijft... Die is niet goed.

Sorry, ik heb er geen goed woord voor over! Ik zou zeggen; Succes, ik doe het wel alleen. Als je geen verantwoordelijkheid kan nemen nu, dan ook niet erna.

De reacties hierboven zeggen genoeg geloof ik. Ik hoop dat je de ernst in ziet van de situatie. Je stelt zelf dus echt geen hoge eisen. Het is belachelijk hoe hij zich op stelt naar jou en jullie ongeboren kindje. 
Kan je iemand in vertrouwen nemen? Iemand anders die dicht bij je staat die je kan steunen tijdens je bevalling mocht je vriend niet in staat zijn om nuchter te blijven.
Ik zou het ook zeer onveilig en onvertrouwd voelen als mijn partner zo makkelijk over alcohol en coke spreekt zeker in deze situatie. Ik zou hem in zo'n situatie ook echt niet aan mijn bed hebben willen staan. 
Als ik zo je topic lees, gaan er bij mij eerlijk gezegd ook wel wat alarm bellen af. Ik weet  natuurlijk te weinig om hier echt een oordeel over te hebben maar dit gedrag vanuit hem is echt onverantwoord, kinderachtig, gevaarlijk. 
Sterkte ?

Ik zou nog willen toevoegen dat coke echt ontzettend verslavend werkt.  Vaak als je dat eenmaal hebt gebruikt wil je meer. Zeker hoe hij naar jou reageert lijkt hij al een probleem te hebben. En ja na 1x gebruiken moet je zo ontzettend sterk in je schoenen staan om het te kunnen weigeren.

Mijn mond viel open toen ik dit las. Lieve mama, je hebt straks drie kinderen want je man is nooit de puberteit ontgroeid.
Wat een bizar, kinderachtig, onvolwassen maar vooral liefdeloos gedrag van hem. 
Ik heb van een afstand heel makkelijk praten maar mijn partner zou het niet (meer) zijn. Zo'n voorbeeld wil ik ook niet voor mijn kinderen.
Als ik jou was zou ik idd iemand in vertrouwen nemen hierover, iemand die jou wél kan steunen. 

Ik begrijp je 
ik heb zelf een vriend die nu bezig is van verslaving coke af te komen en niet meer drinkt hij kan niet drinken zelfs niet eentje dus hij mag nooit meer drinke maar het gedrag herken ik. Ik heb met me zelf afgesproken dat als die kleine er is en t gebeurt weer dan is het definitief klaar hoeveel ik ook van m hou. Ik zou t wel eisen ookal wordt hij daar boos om. Als die saar boos om wordt zou ik een tas voor m inpakken en mag die ff naar ze ouders toe

Nee je wensen zijn niet gek. En je hoeft hier niet om te twijfelen, onzeker over te zijn of het op een voorzichtige manier te vragen aan hem.

Hij reageert wel heel overdreven; is er meer aan de hand? Verslaving oid?

Hoe is het uiteindelijk gegaan?

Terug
Bovenaan