In de bijsluiter van de neusspray met xylometazoline die ik heb staat dat je t gewoon mag gebruiken tijdens zwangerschap... Idd 3-5 dagen, maar ik gebruik het nu al ruim een week. Ben 39 w zwanger en had het al erg benauwd, toen ook m'n neus nog dicht ging zitten had ik t helemaal niet meer. Het helpt zoveel beter dan alleen zoutoplossing... Ik hoef maar 1 à 2 x per dag te sprayen dan is het verder goed te doen.
Ik zou t dus toch gewoon proberen, zo weinig mogelijk natuurlijk, maar als t je helpt...
Vlgs mij is die beperkte gebruiksduur vooral omdat je neus kiezen anders juist geïrriteerd kunnen raken van de spray, ipv van de oorspronkelijke verkoudheid, dus niet zozeer omdat het je kindjes schaadt...
Beterschap en sterkte met de laatste loodjes!
Ik zou t dus toch gewoon proberen, zo weinig mogelijk natuurlijk, maar als t je helpt...
Vlgs mij is die beperkte gebruiksduur vooral omdat je neus kiezen anders juist geïrriteerd kunnen raken van de spray, ipv van de oorspronkelijke verkoudheid, dus niet zozeer omdat het je kindjes schaadt...
Beterschap en sterkte met de laatste loodjes!