Hoogzwanger in de hitte

Hoe tegenstrijdig ook.. vorig jaar hoogzwanger met de 40 graden week maar ik koelde echt af van een warme douche in de avond. Als je douche warmer is dan de temperatuur in de badkamer/huis, bezweet je daarna ook niet zo snel. 
Tussendoor inderdaad veel water drinken en zoveel als het kan, zitten niets doen. 
Succes allemaal dames! En kan je 1 ding zeggen. Deze temperaturen met je kraambed heb je helemaal niet door :) ik weet dat het warm was na de geboorte van mijn dochter maar ik heb helemaal niet mee gekregen hoe erg het was haha 

Ik heb zo'n verkoelende handdoek. Die moet je nat maken en blijft dan lang koud zonder druppelen. Niet zo'n ding met gel erin zoals je vaak voor honden ziet maar van een apart soort stof. Van een Amerikaanse vriendin gekregen die door de gevolgen van kanker haar temperatuur niet meer goed kan regelen, maar hier ook te vinden via het internet.
Werkt goed en ze zijn ook te koop als bandana's en pols bandjes, dat laatste is misschien wat geschikter voor tijdens het werk?

Hier ook hoogzwanger en een kleine van bijna 23 maanden oud rond rennen. Overdag doen we zo min mogelijk. Kleine meid lekker met water laten spelen en ik zit er ook met m'n voeten in. Als een zwembadje geen optie is, zou je ook een grote teil zoals een speciekuip kunnen gebruiken als badje. Kun je zelf met je voeten in en je kleine meid kan er lekker in afkoelen. 
Verder zet ik snachts alle ramen open zodat het sochtends weer wat is afgekoeld in huis. Huishoudelijke dingen doe ik nu zo min mogelijk en wat er toch echt moet gebeuren doe ik of in de avond of vroeg in de ochtend. 
Op m'n werk doe ik het nog rustiger aan. Ze zijn allang blij dat ik het nog volhoudt met dit warme weer. 

Hallo meiden,
Ik ben 35 weken zwanger van me eerste kindje , op zich van de warmte weinig last maar wel last van slecht slapen , buikje hard ligt er 1 te trappen niet normaal , en een muggen pff,ben nog wel af en toe beetje aan het werk maar ja dat scheelt eigen bedrijf met me partner .. maar geloof me iedereen o dat is makkelijk maar er komt meer bij kijken dan iedereen denkt .. vrijdag weer ff naar de baby kijken ben benieuwd ??nou meiden succes allemaal met de warmte en de klachten en de laatste loodjes ??Samantha 

Hier ruim 38 weken en het enige waar ik geen / weinig last van heb is de warmte. 
In de middag is er schaduw op m’n balkon en ga ik lekker buiten zitten met een serie en een koud pierenbadje. 
drink minimaal 2 liter water. En ijsklontjes en ijsjes gaan er hier hard doorheen! 
de nachten zijn zwaarder.. ventilator op de voeten wel aan, maar veel last van krampen 

Terug
Bovenaan