Hoogzwanger nog op pad?

<p>Ik ben ruim 37 weken zwanger van de 2e en heb nog vanalles gepland nu in mn verlof, bezoekjes, kraamvisites bij anderen enzo. </p><p>Nu kreeg ik gisteren van mijn man en vader te horen dat dat misschien niet zo handig is voor het geval de bevalling begint. Zelf ben ik daar niet zo bang voor, meestal begint een bevalling toch thuis in de avond of nacht.</p><p>Ben ik dan naïef of denken jullie dat ik nog wel op pad kan? Het meest verre wat ik nu gepland heb is op een half uur rijden met de auto.</p>

Ik zelf doe t bij deze zwangerschap niets meer verder dan 10 minuten afstand, maar dat is puur door mn vorige bevalling. Bij mij ging t zo snel de vorige keer en was sochtends vroeg. Ik heb geen normale weeen gekend alleen een weeenstorm... waarna ik dus snel beviel. Ik ben met 37 wk nog naar de bios geweest en nog wat dingen.. maar nu blijf ik in en om t huis. Breng mn dochter naar school op 10 min afstand en thats it.. maar k zou nog wel gewoon je dingen blijven doen hoor!!!! Mijn bevalling ging gwn als een speer waardoor ik nu met 39 weken niet meer zo ver durf.. 

Als je eerste bevalling idd zo snel ging zou ik ook niet meer zo ver van huis gaan.
Bij mijn eerste bevalling mocht ik zo'n 12 uur na de eerste wee gaan persen dus nu zal dat niet zomaar in een uurtje gebeurd zijn, al is dat geen zekerheid natuurlijk.

Ik ging gewoon nog op pad, had altijd wel iemand die ik kon bellen als de weeen begonnen waren en ik was een half uurtje van huis. Mijn bevalling duurde uiteindelijk 16 uur waarvan 85 minuten pers weeen dus ik ben niet zo angstig. Ik zou idd niet uren van huis gaan

Als het niet te ver van huis is, zou ik het wel aandurven hoor. Zelfs al begint de bevalling wel terwijl je ergens op visite bent, de kans dat je het dan niet redt tot thuis/ziekenhuis is niet echt groot.

Misschien proberen deze mannen je gewoon te vertellen dat ze bezorgd zijn en graag zien dat je ook je rust neemt? ? Best lief! Zolang alles maar een beetje in balans is toch? We kunnen niet voorspellen hoe het zal gaan en als jij de energie hebt dan is het toch oké?
Zelf ben ik door een vervelend kwaaltje behoorlijk aan huis gekluisterd. ( Als in kan niet fietsen en niet te lang lopen.) Ik merk dat ik daar niet per se een blijere zwangere van wordt?

Ik zou gewoon lekker op pad gaan hoor. Dat leidt lekker af en zorgt misschien ook wel voor de nodige ontspanning. Het zal zo'n vaart (waarschijnlijk) niet lopen als het begint. Zolang er iemand bij je is, komt het vast wel goed.
Ik hen nog auto gereden terwijl ik al weeën had (dacht dat het voorweeën waren) en al zou ik dat niemand aanraden, het ging prima. 

Gewoon lekker op pad gaan en dingen blijven doen. Zelf ben ik nu 40+5 zwanger en nog steeds ga ik erop uit. Natuurlijk moet het lichamelijk kunnen, maar mocht het beginnen heb je nog ruim de tijd om thuis te komen :).

Terug
Bovenaan