Hoogzwanger nog op pad?

Ik ben nu 38+1 en ik heb ook nog allemaal dingen in de planning staan. Het is wel allemaal op max. een half uur rijden, zoals jij het ook hebt gepland. Maar ik zou gek worden als ik hele dagen thuis zou moeten zitten en maar zou moeten afwachten.
Hier het eerste kindje, dus ik heb geen flauw idee hoe de bevalling gaat verlopen - nog geen referentiepunt ;) Ik heb wel heel sterk het vermoeden dat ze pas na de 40weken gaat komen. Misschien dat ik tegen die tijd iets meer rust ga nemen.

Gewoon lekker op pad gaan hoor. Zeker bij een tweede kindje, dan kun je toch niet de hele dag thuis blijven? 
Toen ik 37 weken zwanger was van mijn tweede kindje ben ik nog voor 3 dagen naar mijn ouders gegaan (wonen op 2 uur rijden afstand) Daarna durfde ik dat niet meer, maar afspraken van max 30 minuten buiten de deur deed ik ook hoor. Je voelt het toch wel een béétje aankomen, zo'n bevalling? en als je binnen 30 minuten thuis bent is het toch prima.
Ik ben er, net als jou, niet angstig voor geweest. Bij mn eerste kindje bleef ik wel angstvallig veel thuis, bij nummer 2 niet meer want dan weet je toch wel een beetje wat je te wachten staat en mijn peuter wil ook de deur uit dus ik kon toch geen hele dagen thuis zijn!

[quote quote=10261500]Gewoon lekker op pad gaan hoor. Zeker bij een tweede kindje, dan kun je toch niet de hele dag thuis blijven? Toen ik 37 weken zwanger was van mijn tweede kindje ben ik nog voor 3 dagen naar mijn ouders gegaan (wonen op 2 uur rijden afstand) Daarna durfde ik dat niet meer, maar afspraken van max 30 minuten buiten de deur deed ik ook hoor. Je voelt het toch wel een béétje aankomen, zo’n bevalling? en als je binnen 30 minuten thuis bent is het toch prima. Ik ben er, net als jou, niet angstig voor geweest. Bij mn eerste kindje bleef ik wel angstvallig veel thuis, bij nummer 2 niet meer want dan weet je toch wel een beetje wat je te wachten staat en mijn peuter wil ook de deur uit dus ik kon toch geen hele dagen thuis zijn![/quote]
Ik ervaar dat dus anders.  Bij mn eerste ging k nof echt de deur uit. Nu loop ik alleen een rondje om maar ik kan amper nog lopen dus ja ik zit veel aan huis gekluisterd. Zit vol vocht dus kan amper lopen .. heel sneu voor mn kind maar t gaat gewoon niet zo makkelijk. Daarbii had ik binnen no time volledige ontsluiting en mn eerste was er ook super snel. De vk heeft mij ook echt aangeraden niet meer echt weg te gaan op meer dan 10 min afstand vanwege mn vorife bevalling en ik sta zelfs op een spoedlijst.. nu is dit allemaal vrij zeldzaam.. trouwens die bevalling voelde ik ook helemaal niet aankomen haha had niks en ineens zat ik in een weeenstorm.

Terug
Bovenaan