Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoihoi,
Ik ben zelf ook voor van alles en nog wat allergisch dus ken het probleem! Ik gebruik nu loratidine tabletten en daarnaast een neusspray. De tabletten zijn zowel in de vrij3 verkoop als op recept te verkrijgen.
Hoihoi,
Ik ben zelf ook voor van alles en nog wat allergisch dus ken het probleem! Ik gebruik nu loratidine tabletten en daarnaast een neusspray. De tabletten zijn zowel in de vrij3 verkoop als op recept te verkrijgen.
Hoihoi,
Ik heb ook altijd erg last van hooikoorts, heb m'n rug laten tapen door een fysio. Blij verrast, na 3x tapen heb ik veel minder klachten dan normaal! Is de moeite waard om te proberen, want als het niet werkt kan het ook geen kwaad.
Wat vreemd dat er verschillende info gegeven wordt. Mij is juist door de HA verteld dat alleen Loratadine niet schadelijk kan zijn. Ik gebruikte voorheen Cetrizine en die mag ik niet meer gebruiken. Ik had eerst alleen neusspray Fluticason meegekregen, maar dat helpt minimaal. Heb er nu Loratadine bij gekregen.