Hooikoorts

Laatste weken dacht ik al wat branden me ogen en neus toch veel. Helemaal niet meer aangedacht dat ik hooikoorts heb. Vanochtend de huisarts gebeld of ik iets mag gebruiken, want de medicijnen die ik heb mag niet tijdens je zwangerschap. Ze heeft het allemaal voor me nagekeken, maar helaas alle medicijnen worden afgeraden. Nu maar hopen dat de pollen snel gaan liggen en ik er niet nog meer last van ga krijgen deze zomer

Vervelend he. Ik heb al vanaf maart last van hooikoorts. Gisteren voelde ik het echt goed jeuken... en dan maar eens proberen van je ogen af te blijven. Ik sluit me echt bij je aan met de gedachte dat de pollen maar snel moeten gaan liggen ;)

ja had het ook al een tijdje er alleen niet bij stilgestaan dat het hooikoorts was aangezien ik vorige jaar weinig last heb gehad. Ja er zit niks anders op dan hopen. Volgende keer maar proberen zwanger te zijn in de winter dan hebben we er minder last van :)
Het is voor een goed doel nog 16 weken volhouden of max 18 weken dat moet wel lukken

Ja, ik heb er ook last van. En van bloedneuzen. En dat wordt nu natuurlijk versterkt door al dat snotteren. Maar...heb al iets handigs ontdekt voor pijnlijke neus. Een beetje wonderpotje van Oriflame of vaseline erin smeren helpt enorm.
En voor de rest maar denken aan dat kleine schatje in onze buik tijdens het snotteren.

Gister bij mij de eerste dag dat ik er last van had. Normaal gesproken gebruik ik het hele jaar door medicijnen tegen allergieën en in de zomer meer ivm hooikoorts. Ik ben gestopt met alle medicijnen toen ik ook ben gestopt met de pil. Dat ging erg goed, maar merk nu af en toe wel dat de pollen in de lucht zitten. Tot op heden valt het mee, gelukkig. Vandaag ook weer beter dan gister. Er is idd niet zoveel aan te doen nu. Er zijn wel homeopathische neussprays ed en vaseline in je neus smeren schijnt ook te helpen... Succes!

Bedankt voor de tips. Ga het eens proberen een beetje vaseline in me neus. @mamal ja bloedneuzen heb ik ook.

Vind het wel lekker dit weer alleen jammer van de pollen, maar dat moeten we er maar even voor over hebben. Over ongeveer 3 maanden hebben we een klein wondertje

Ik heb idd op advies van de verloskundige gekeken naar homeopathische middelen, heb nu Pollinosan van A Vogel. Gelukkig is bij mij het niezen afgenomen en dat zonder een pilletje te nemen.. Maar mijn moeder gaf ons deze pilletjes ook al toen we klein waren en toen hielpen ze erg goed.

Ja dat is bij mij het probleem ik heb het ook altijd geprobeerd met homeopathische middelen maar niks hielp. Toen heb ik pillen gekregen van de huisarst maar die mogen nu niet en er is niets wat wel mag tijdens een zwangerschap. Het niezen op zich valt wel mee, maar me ogen en neus branden zo

Terug
Bovenaan