Hooikoorts

Ik kom even inbreken van het Januari forum. Heb afgelopen maandag ontdekt dat ik zwanger ben en heb ook erg last van hooikoorts. Vanochtend de huisarts gebeld en die adviseerden Prevalin neusspray. Heb het meteen gehaald en moet eerlijk zeggen dat het nu al een stuk helpt. Geen jeuk meer in mijn neus en ogen.
Dus misschien ook iets voor jullie?

Liefs Rianne

Hoi, Vorige week op 2de pinksterdag op de verjaardag van mijn zoontje kreeg ik ineens heel veel last van m'n hooikoorts. Ik wist dat ik de pillen die ik normaal slik niet mocht hebben dus ik dacht dan maar zo. Maar een dag later was ik zo ziek vd hooikoorts. Heel mijn hoofd vol met snot, ontzettende hoofdpijn en er gewoon niet fit van. Ik heb de huisarts gebeld met de vraag wat ik wel mocht hebben en of ze me dat alsjeblieft wilde voorschrijven. Ik heb Loratadine gekregen. Niet zo sterk als die ik normaal heb, maar volgens de apotheek wel zo veilig in de zwangerschap. Nu staat er toch in de bijsluiter dat dit wordt afgeraden in de zwangerschap, maar ja als de huisarts en de apotheker me die wel geven kan het toch geen kwaad dacht ik. Wel vreemd, maar ach ze hielpen uiteindelijk na een dag of 3 wel.
gr Chrissy

Terug
Bovenaan