Hoop gebeurd... van buisjes tot einde relatie...

Hoi Daan,

Ik 'ken' je dan wel niet, maar ik wil je hiervandaan toch erg veel sterkte en succes wensen in deze heftige tijd. Wat ik heel goed van je vind, is dat je ondanks je eigen verdriet het beste voor je dochter wenst en dat je je best gaat doen om haar een goede band te laten opbouwen met haar papa. Heel belangrijk voor haar en heel sterk van jou!

Hopelijk knapt  Evi goed op van de buisjes en komen jullie daardoor ook in wat rustiger vaarwater....

Groetjes, Susan  mv Gijs & Sophie (zie topic voorstellen)

fijn dat je er weer bent, en klets maar weer lekker mee.

Liefs sandra

Pff wat heftig allemaal zeg!
Heel veel sterkte want het zal niet altijd makkelijk zijn.
Maar als ik je zo zie met Evi is het echte girlpower!!!
Liefs Kirsten en Tyche

Lieve meiden

Dank voor jullie lieve reacties, dat doet  goed.

Daisy, ik snap hoe dat voelt van je vader, mijn moeder is overleden, mjin vader is wel 'ergens' maar geen contact. Thuishaven is gemis, ookal heb ik wel broer en zussen maar ook die hebben  eigen leven en niet so close....
Jij van mij hierbij  een internethug terug..!

En Nands, jouw verhaal had ik wel gevolgd, dacht toen al... zo, pittig voor je meis. Uiteraard naar dat vader van je meisje niet in staat is om normaal contact te hebben  maar zo te begrijpen ben je wel beter af zonder hem. Sterk ben je. Jij woonde bij je ouders met je meisje, is het niet...?

Schouders eronder en positief naar toekomst ben ik zeker maar inderdaad wel superverdrietige momenten tussendoor. En helaas Evi vannacht maar 2 uur geslapen....dan zie je dingen toch  iets minder helder...maar ach...., bijtanken komt vast nog wel een keer...

Annemieke, Nelleke, Jenneke, Toulouse, Renske, Susan, Sandra en Kirsten..
Thanks allemaal voor jullie woorden!

Liefs van Daan

Hey Daan,

Ik had in het weekend al vernomen van jouw situatie. Steeds als ik weer  over  'zo'n geval' hoor, word ik er toch wel een beetje verdrietig van. Temeer omdat ik als geen ander weet hoe het is om in je uppie twee kindjes (in mijn geval) op te moeten voeden.

Je staat nu aan het begin van een heel moeilijke periode, want je zult nog heel veel moeilijke momenten gaan krijgen. Dat zit hem vaak in heel kleine dingen. Nog steeds heb ik die momenten. Ik kan zomaar met heel goede zin op staan 's ochtends en als ik dan b.v. een vader, moeder met hun kindjes zie lopen en gezellig zie doen, kan dat ineens omslaan. Ik probeer het natuurlijk wel in de hand te houden, want het heeft geen zin om je altijd 'zielig' te vinden, maar soms valt het gewoon niet mee.

Ik ben gelukkig nu zover in het proces (zeg maar gerust rouwproces,want dat is het echt, alle fases van een rouwproces worden doorgemaakt,althans door mij!) dat ik mijn ex als persoon ook echt niet meer mis en hem ook meer als een last zie. Ik ben aardig gewend aan het feit dat ik de verzorging en opvoeding van de kids alleen op mijn rug draag, maar ook dat was in het begin erg zwaar en moeilijk. Ondanks dat ik al veel zelf deed, valt het toch tegen om op sommige momenten niet even de zorg over te kunnen dragen aan je partner wanneer je er even doorheen zit. Inderdaad b.v. nadat je een aantal nachten slecht hebt geslapen. Ik sta er nog steeds verbaasd van dat ik met zo weinig slaap (nog steeds) zo goed kan functioneren. Ik moet wel zeggen dat ik 's avonds vaak wel op tijd naar bed ga om als het ware vast 'voor te slapen'.

Momenteel ben ik eigenlijk alleen nog maar heel vaak kwaad op mijn ex. Met name als de dingen niet lopen zoals ik ze graag wil zien, of  tijdens nachten zoals op vakantie, waarin we alledrie moeten spugen en ik er echt zwaar doorheen zit, of b.v. op dagen zoals afgelopen zondag, de 1ste verjaardag van Siebe. Vooral dan komen de gevoelens van onmacht en kwaadheid weer boven. Maar als de dag dan toch weer goed verlopen is, is dat ook zo weer voorbij. En ben ik trots op mezelf omdat ik het toch maar in mijn uppie allemaal voor elkaar krijg!!

Ik wens je ontzettend veel sterkte toe de komende tijd. En je weet het: Als je er behoefte aan hebt om te praten weet je me te vinden.

Groetjes Fonske.

Jeetje wat een vervelende situatie,..
Er zijn hier een boel mama's die je helemaal zullen begrijpen en je op veel vlakke kunnen steunen omdat ze het zelf hebben meegemaakt.

Ik wil je hoe dan ook erg veel sterkte wensen in deze lastige situatie.
Ik vind het hoe dan ook ongelooflijk dapper dat je de stap genomen hebt.

Kiezen voor het geluk van jezelf én je kind is een dikke kus en knuffel waard..
Ik denk dat ik niet de enige ben die ontzettend trost op je is..

X Esmé en Kay

Fons en Esmè ook dank natuurlijk.
Goed te horen als mensen het dapper vinden.
Vannacht heeft uk gelukkig heel goed geslapen en ik dus ook.
Zon schijnt weer! Binnen en buiten...!
Fons, weet je te vinden hoor. Bij jou natuurlijk nog extra nare bijsmaak omdat je partner een ander had, kan me boosheid goed voorstellen. Vermoeiend, al die emoties...
Ik klauter overeind, nogmaals zelf keuze grotendeels gemaakt, dat is ook weer ander gevoel dan dat het voor je gedaan wordt. Maar maakt het niet minder verdrietig.
Jij hebt je draai ook al weer behoorlijk gevonden.
veel liefs
Daan

hoi
het is zeker een grote stap die je hebt genomen,maar heel knap hoor!
ik weet zeker dat je het heel goed doet met je kleintje.
ik heb echt bewondering voor ouders die er alleen voorstaan.
net wat je zegt avontoe mis je echt die arm om je heen of even advies.
je kunt altijd hier terecht,zelf ook als prettig ervaren als ik me kl#te voel.
sterkte liefs piewie

Terug
Bovenaan