Hoop opgeven?

Ja ik zou een hcg onderzoek aanvragen als ik jou was en bloed laten prikken dat ze jou waarde kunnen zien. En anders ook erop staan dat ze jou cyclus gaan volgen met een echo ivm het groeien van de ei en dan op cyclus dag 19 dan weer bloed laten prikken.  Sta op je punten meid !!
 
Succes ?
 
Dankjewel voor de tips Beertje en Rosiana, ik heb ze op mijn vragenlijst gezet.
Ik heb een vraagje voor jou Rosiana, ik slik davitamon mama compleet met visolie. Kan ik daaraast nog tarwekiemolie gaan slikken? Of is dat een overkill aan vitamine? En welk merk slik jij dan? Dat is eigenlijk het enige wat ik nog niet heb gebruikt. (Wel extra zink, calcium en b12 om de aanmaak van progesteron te bevorderen. Maar daar ben ik na 3 maanden ook mee gestopt.)
Ik zal die extra echo ook aanvragen. Waarom dag 19? Vanwege de innesteling?
Liefs
Susanne
 
Fijn dat jullie zo meedenken! Dankjewel
 
R1988, tarwekiemolie? Waar haal je dat? Gewoon bij de Etos of ergens anders?
Mijn man is eindelijk over de streep gegaan oktober 2016 en we zijn nog niet zwanger! Bij onze eerste waren we binnen twee maanden zwanger, toen waren we 32 jaar. Nu zijn we beide 44 en het lukt maar niet om zwanger te raken. Afgelopen januari 2017 heb ik een kijkoperatie gehad en alles bleek goed te zijn en niks hoefde in de weg te liggen. Misschien als ik tarwekiemolie zou slikken? Ik slik nu momenteel Gravitamon mama plus. Vandaag is mijn nod, ik heb dus buikpijn maar er is nog geen vloeiing. Ik heb ook sinds het afgelopen jaar 3 tot 5 dagen voor nod roze afveeg. weet dus ook niet wat dat betekent.  Misschien lukt de innesteling niet. Pffffff. 
Groetjes Liezewies
 
Terug
Bovenaan