hoor hier niet thuis

Ja, dames, ik kom jullie even storen. Hoop niet dat jullie boos zijn want ik hoor hier helemaaaaaal nog niet thuis. Toch hoop ik dat jullie mij even moed kunnen geven. Ik hoop dat het raak is aankomende maand. Mijn man wil nl. daarna even niet z'n best doen i.v.m. vakantie en eventueel misselijk/akelig zijn. Op de zwangerworden site, vertellen ze me dat je maandelijks maar 17% kans hebt, ookal klus je op de juiste tijd. Ik zou me daardoor niet laten beinvloeden maar het raakt me toch. Hebben jullie nog verhalen voor mij waarin staat dat jullie tijdens de 1e keer, of ietsje langer toch gewoon al zwanger waren? Daar, hoor ik nl. alleen reacties van mensen die al heeeel lang bezig zijn. Andere reacties mis ik, het zorgt dan niet voor een reeel beeld. Ik weet dat ik niet teveel moet rekenen op deze 1e echte keer (jan. gestopt met pil) maar wij zijn allebei kerngezond, ik weet wanneer de eisprong komt, dan heb je toch een grote kans? Bij wie werkte het inderdaad gewoon zo, en ook zo snel?
Ik ga vliegensvlug terug naar m'n eigen plekje en spiek af en toe even snel of er opbeurende reacties zijn.
Marijke
 
Nou bij ons was het de 1e keer raak! Bij de eerste keer en nu bij de tweede keer weer...
Dus die 17% zal misschien een gemiddelde zijn. Daarnaast krijgen vrouwen op steeds latere leeftijd kinderen dus wordt dat gemiddelde ook steeds hoger.
(ik ben 23 en zwanger van de 2e)

STERKTE!!
 
Maak je niet druk joh, waarom zou je hier niet mogen posten? Je stelt toch een vraag die voor zwangeren bedoeld is? Nou dan.
Daar valt geen peil op te trekken, ik heb 7 jaar lang consequent de pil geslikt, ben daarna gestopt en met condooms verder gegaan, 1 of 2 keer vergeten en wat bleek: heb onmiddellijk een ovulatie gehad, en toevallig net op dat moment onbeschermde seks gehad, dus was meteen (en zeer onverwachts) zwanger. Dus... tja. Ik ken ook mensen die al jaren aan het proberen zijn, met ovulatietests erbij enzo. Het verschilt echt heel erg per persoon.
 

Hoi,

Bij ons was het de tweede cyclus al raak, dus het kan wel snel!

Maar inderdaad leeftijd heeft er wel mee te maken, ik ben 24.

Heel veel sterkte en plezier toegewenst!

Groetjes Katja

 
Inmiddels ben ik nu 36 weken zwanger van ons eerste kindje. En bij ons was het ook in een keer raak! Ik slikte ong. al 10 jaar de pil, was drie maanden gestopt (nog wel eerst condooms gebruikt) voor dat ik zwanger raakte. ook ik voel wanneer mijn eisprong komt en inderdaad het was na 1 keer proberen al direct raak. Dus maak je niet druk, ik wil niet zeggen dat het bij iedereen zo makkelijk zal gaan, maar je moet er zeker niet teveel over lopen piekeren. Hou je ons op de hoogte???
 
Bedankt, bedankt. Ik ben 23 jaar dus wat die leeftijd betreft zit het wel goed. We gaan er zeker voor, ik hoop jullie snel weer te spreken en dan als zwangere hoor!
 
Hai hai,

O wat spannend voor je!
Bij ons was het meteen raak, 7 februari zijn we getrouwd en op huwelijksreis ging het meteen goed! Tip is het juist eerder doen dan de eisprong, zaadje kan lang onderweg zijn voor het zijn doel bereikt. Het zou jammer zijn als hij te laat kwam! Dus veel klussen voor de verwachte ei sprong!

succes!

liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan