Ja, dames, ik kom jullie even storen. Hoop niet dat jullie boos zijn want ik hoor hier helemaaaaaal nog niet thuis. Toch hoop ik dat jullie mij even moed kunnen geven. Ik hoop dat het raak is aankomende maand. Mijn man wil nl. daarna even niet z'n best doen i.v.m. vakantie en eventueel misselijk/akelig zijn. Op de zwangerworden site, vertellen ze me dat je maandelijks maar 17% kans hebt, ookal klus je op de juiste tijd. Ik zou me daardoor niet laten beinvloeden maar het raakt me toch. Hebben jullie nog verhalen voor mij waarin staat dat jullie tijdens de 1e keer, of ietsje langer toch gewoon al zwanger waren? Daar, hoor ik nl. alleen reacties van mensen die al heeeel lang bezig zijn. Andere reacties mis ik, het zorgt dan niet voor een reeel beeld. Ik weet dat ik niet teveel moet rekenen op deze 1e echte keer (jan. gestopt met pil) maar wij zijn allebei kerngezond, ik weet wanneer de eisprong komt, dan heb je toch een grote kans? Bij wie werkte het inderdaad gewoon zo, en ook zo snel?
Ik ga vliegensvlug terug naar m'n eigen plekje en spiek af en toe even snel of er opbeurende reacties zijn.
Marijke
Ik ga vliegensvlug terug naar m'n eigen plekje en spiek af en toe even snel of er opbeurende reacties zijn.
Marijke