hoor hier niet thuis

Bij ons verschilde het elke keer toen ik 25 was deed ik er langer over dan nu, een keer met 6 maanden en met 3 en nu ben ik 33 en het was in één keer raak. Dus je ziet er is geen touw op te trekken.
Veel succes groetjes sonja.
 
het heeft niet altijd met leeftijd te maken!!!
bij mijn dochter was het meteen raak ik was toen 34
en nu ben ik weer zwanger weer meteen raak ben nu 35!
succes!
 
Ik ben nu 8 weken zwanger en het is na 4 maanden gelukt. Ik ben 25 en ben ruim 11 jaar aan de pil geweest. Je moet inderdaad veel klussen, is toch ook niet vervelend?! Niet teveel aan zwanger worden denken dan gaat het waarschijnlijk sneller.
Succes!

Groetjes Inge
 
Ik ben nu 16 weken en bij ons heeft het 5 maanden geduurd. Ik moet er wel bijzeggen dat ik al jaren niet meer aan de pil was. We zijn toen opgehouden met condoom, we hadden zoiets van we zien wel. Mijn vriend en ik wonen 1.5 uur bij elkaar vandaan en vaak moet hij ook weekends werken dus zo vaak hebben we ' het' helemaal niet gedaan. Maar na 5 maanden was het toch raak (we waren verrast, wel blij hoor). Dus al met al ging het best snel eigenlijk. Ik ben 28 trouwens.

Ik hoop dat het snel lukt bij jullie want ik vind zwanger zijn het beste wat me ooit is overkomen :)

groetjes, Jane
 
Het probleem schijnt hem te zitten in te vaak klussen als je b.v. elke dag klust is het zaad van mindere kwaliteit dan wanneer je b.v. om de 2 dagen klust. Dan kan het beter rijpen. Of het echt zo is???? Zelf ben ik voor de 4de keer zwanger (en 27 jaar oud) de eerste keer heeft 5mnd geduurd.(was toen 20) Was er toen ook heel erg mee bezig. De andere keren heb ik een houding aangenomen van we zien wel is het raak dan is het raak zo niet volgende maand beter. en al die drie keer in 1 keer raak. En ja niet elke dag geklust maar netjes om de dag. Zaad leeft 48 uur dus dat hoeft geen punt te zijn. En zit je in je vruchtbare periode dan schijnt het door jou slijm nog langer te kunnen leven.
 
Toen ik voor 2 jaar geleden stopte met de pil (na ruim 10 jaar slikken) was ik binnen 3 maanden zwanger. Helaas is die zwangerschap niet goed afgelopen.
Nu ben ik dan eindelijk na 2 jaar onveilig gevreeen te hebben weer zwanger.
Ik weet het is moeilijker gezegt dan gedaan, maar je moet er niet TE mee bezig zijn, dat werkt vaak averechts.
Heel veel succes!

Liefs Dian
 
Dit zijn natuurlijk gewoon reacties op je vraag, maar wees gewoon eerlijk tegen jezelf en ga er gewoon vanuit dat het gemiddeld een jaar duurt. Je kan jezelf wel lekker zitten maken nu, maar oh wat zul je straks teleurgesteld zijn als je niet in een keer zwanger raakt. Als je de vraag andersom gaat stellen en gaat vragen of er ook mensen zijn die er langer over hebben gedaan zul je minstens net zo veel reacties krijgen. (en misschien nog wel meer.) Ik probeer je alleen in te laten zien dat je niet te veel moet vastspijkeren op alle verhalen want het kan in jouw geval heel anders gaan en anders ben je misschien teleurgesteld als het niet in 1 keer lukt. Veel succes ermee!!
 
Terug
Bovenaan