Hoort hier niet, maar moet het eeeeeeeeeven kwijt....

Hoidiehoi allemaal

Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel weten zijn wij weer begonnen om te proberen nog een baby te maken.... Maar oeh hee, ik was vergeten hoe spannend dat is! De vorige keer deden we er een jaar over dus we hopen natuurlijk dat het deze keer sneller gaat, maar jemig! De eerste maand is het allemaal wel weer even slikken hoor! Niet alleen de spanning van, zou het? Maar ook de grote stap die we misschien binnenkort gaan nemen...pfff dan hebben we er over een tijdje misschien wel twee!

Pfff iemand die hierover wil meekletsen??
Liefs Annet

Hi wondernetje,
Wij lopen er ook al regelmatig over te dromen om nog een tweede kindje te maken.
We zouden het ook niet erg vinden al zou ik nu weer zwanger zijn.

Veel mensen vinden het te vroeg, Lynn is vijf maanden. Ze zijn bang dat je dan niet geniet van dit kindje, echt heel raar ik geniet iedere dag van haar.

Het is wel wat ze zeggen ze zijn zo groot, vroeger dacht ik altijd ja tuurlijk, maar Lynn is nu al vijf maanden geweest, pfffffff.

Wij willen heel graag vijf kinderen, of in ieder geval ik dan toch, mijn man wil er minimaal drie als het kan.

En volgens mij rol je er vanzelf in met zo'n tweede kindje.
Ik hoor er eentje, ben even boven.
Doei.
X

Hoi Annet,

Even stiekem via mijn werk reageren, wij "dromen" namelijk ook al van een tweede! Tessa doet het zo goed en als ze dan lekker aan het spelen is kijken papa en mama elkaar aan en dan hebben we het wel al weer over (de daad soms niet!! ;). Het lijkt me wel pittig om dan over een jaartje of zo al een tweede te krijgen, zeker aangezien dan Tessa (waarschijnlijk) al een beetje rondloopt..Maar het kriebelt behoorlijk!! (wil nu wel naar huis om meteen lekker in bed te duiken!!!!!)  

groet
Lisenka mv Tessa (10-9-2006)  

Ha Annet!

Ik had je gisteren al op het zwanger worden worden forum ontdekt en had je ook al bijna een berichtje hier gestuurd.... Wij zijn ook voor het echie weer bezig voor de tweede! Dacht zelfs dat het al zover was, maar door alle stress op het werk heb ik gewoon alles een keer overgeslagen,,,. Maar net wat je al zegt: ook al is het de tweede keer en zou je alles toch nog een beetje moeten weten, het is nog steeds zo vreselijk spannend. Terwijl het nog niet eens zo heel lang geleden is. Thomas is geboren op 11-08-06.
Gezellig klesten zo lijkt me!!

-X- Marieke

Lekker vertellen hoor!
Ik hoef nog even niet, maar ik wordt er wel weer helemaal enthousiast van als ik dit soort verhalen lees. Kan helemaal meeleven. Hoop dat het gauw lukt!
Wanneer moet je weer ongesteld worden?
Liefs Nelleke

Hoi meiden

Best leuk dat er al meer hebben besloten om er weer voor te gaan....
Ik ben voor mijn zwangerschap ook bijna een jaar op het "zwanger worden" forum geweest, maar ik kan het daar even niet zo erg vinden....Heb jullie natuurlijk ook
veel meer te melden... Ze zitten daar ook niet te wachten op de verhalen over Stef.
haha..... Ik merk wel dat je zo weer terugvalt in je oude frustraties....ik heb al dagen
gekke dingen die ik natuurlijk meteen toeschrijf aan een zwangerschap. Ik moet
mezelf soms echt even terughalen in de werkelijkheid. En die is dat het vast weer
langer gaat duren....Mijn man zijn zaadjes zijn niet zo best....

Maar goed, we gaan ervoor! En idd kunnen we misschien af en toe hier kletsen.....
Liefs Annet

P.s. Nelleke, mijn vermoedelijke NOD (haha) is 18mrt, maar zondag gooi ik er een
test tegenaan want ik wil maandag naar de weight watchers en dat mag toch niet
als ik zwanger ben. (de vorige keer testte ik 4 dagen voor nod positief...was toen
de tel kwijt..haha)

Wij hebben het er ook al wel overgehad. Marissa is van 20 juli 2006.  Het lijkt me vooral voor Marissa erg leuk een broertje of zusje erbij, maar het lijkt me ook erg zwaar. We hebben best een heftige tijd achter de rug, Marissa is 5,5 week te vroeg geboren omdat ik HELP syndrome had. Verder heeft ze heupluxatie waardoor ze in een spreidbroekje zit. Als ik vantevoren weet dat het met de zwangerschap goed gaat en met het kindje alles goed is zou ik het zo doen, maar ja dat weet je niet. Ik moet er niet aan denken weer hetzelfde mee te maken. Dus voor ons nog maar even wachten en de tijd zal het leren.

Terug
Bovenaan