Hopelijk morgen weer een stapje verder!

Goedemorgen meiden, daar ben ik weer eens. Ik lag even "stil", heb wederom weer eens wat meer afstand genomen, te meer omdat ik zelf ook weinig te melden had.

Wij zijn bezig met de 2e IVF/ICSI poging in het SFG te Rotterdam in samenwerking met het Erasmus MC. Omdat er een soort cyste in de weg zat 2 weken geleden mocht ik niet starten met Puregon, maar moest ik eerst ongesteld worden, zodat die cyste zou verdwijnen.

Morgen is het precies 2 weken geleden dat ze dat zeiden en tot op heden nog steeds niet ongesteld, dus gister een afspraak gemaakt met het SFG en daar moet ik morgen naar toe, waarschijnlijk gaan ze dan die cyste weghalen en daarna mag ik wel Puregon gaan spuiten. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik denk dat dit het senario wordt.

Ibbeltje......hoe gaat het met jou, wanneer mag jij weer naar onze vrienden?

Groetjes en tot horens!

Pleun

Hé Pleun,

Balen zeg, waarom komen die rot  nou nooit als je ze graag wilt zien.
Ik hoop dat die cyste weghalen niet al te pijnlijk is en dat je daarna "gewoon" weer verder mag met je 2de poging.
Het zit jullie ook niet echt mee hé, verdorie.

Ik blijf aan je denken hoor, lieve Pleun. Mijn  staan weer startklaar om te gaan draaien.

Kruimel

Hoi Pleun,

Wat vervelend zeg, het gaat inderdaad nooit zoals je wilt! Ik hoop dat de cyste morgen toch al vanuit zichzelf verdwenen is, en dat je gewoon met de puregon kan beginnen. Ze hadden bij jou toch al een keer een cyste weggeprikt???? Bij mij moesten ze met de punctie door een cyste heen prikken om bij het laatste ei te komen, daar heb ik niets van gevoeld. Kan natuurlijk ook de morfine komen, maar ik ga gewoon keihard voor je duimen!
Laat je morgen nog wel even weten hoe het geweest is?
Ik mag a.s. maandag weer naar onze vrienden toe. Waarschijnlijk is dan de uitgangsecho en krijg ik meteen te horen wanneer ik Gonal-F erbij mag gaan spuiten. Ik hoop al heel snel, ik ben ook erg benieuwd hoe groot mijn cystes nu zijn. Helaas gaan die niet vanzelf weg .

Heel veel succes morgen, ik denk in ieder geval aan je!

Dikke knuffel, Ibbeltje

En jawel...........eindelijk was mijn gevoel goed................vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Na een uur gewacht te hebben, er was een technische storing waardoor het spreekuur uitliep waren we aan de beurt. Ik had voor de afwisseling mijn moeder meegenomen, zij was erg benieuwd naar het ziekenhuis en hoe alles in zijn werk ging. Nou dat heeft ze geweten, want ze heeft meteen ook alles gehad.

De cyste zat er nog steeds, ik mocht me aankleden en gaan zitten. De arts plande meteen in dat ik volgende week donderdag terug mocht komen om de cyste via een punctie weg te halen.................ik slikte even......zuchtte even..........en vroeg toen waarom het vandaag niet kon. Nou meid zei hij, we lopen al een uur uit, dus ik kan het niet maken ten opzichte van alle wachtenden om nu die punctie te doen. Dat snapte ik wel, maar goed, wij moeten in de spits bijna 2 uur rijden naar Rotterdam, terwijl we dan weer geen stap verder komen deze week,  dus dat uitgelegd en toen wist hij het goed gemaakt. Aan het eind van de middag mocht ik terug komen. Dus lekker met mijn moeder wezen lunchen en naar Ikea en om half 4 terug.

Ze hebben toen de cyste weggehaald, was niet lekker zonder verdoving maar goed, bevallen doet vast meer pijn en nu kunnen we verder!

Vanavond de eerste spuit van 200IE Puregon gezet en as. donderdag moet ik terugkomen voor een echo.............het gaat gebeuren...................!

Zojuist is een lieve vriendin van me op visite geweest die kwam vertellen dat ze haar 2e verwacht, en ik was super blij voor haar, en kon het goed hebben, want ik had het nl. al helemaal verwacht dat ze dat kwam vertellen, dus had me goed voorbereid.

Nu wij nog, dan zijn we samen zwanger........en jullie uiteraard ook nog, dan zijn we allemaal zwanger en kunnen we met z'n allen aan de appelsap.

Meiden, ik ga ervoor, jullie ook?

Kus, Pleun

Hoi lieve Pleun,

Meid, wat dapper van je! Het zal geen lekker gevoel geweest zijn. Echt goed van je dat je de hele situatie uitgelegd hebt, gelukkig kon je vanmiddag nog terugkomen. Hopelijk zijn alle strubbelingen en tegenslagen nu achter de rug en gaat de rest allemaal heel voorspoedig. Ik hoop echt voor je dat je samen met je vriendin zwanger mag zijn, ik gun het je van harte!
Ik ben benieuwd wat ik a.s. maandag bij onze vrienden te horen krijg. Ben wel erg benieuwd hoor!
Maar goed, jij bent in ieder geval weer aan het broeden. Ik ga heel hard voor je duimen!

Heel veel liefs, Ibbeltje

Hoi Pleun,

Wat goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen in het ziekenhuis.
Zowiezo scheelt je dat weer een extra bezoekje, maar kun je nou eindelijk ook verder!

Spannend hoor!!
Het zou idd heel fijn zijn als je samen met je vriendin zwanger zou kunnen zijn.
Ik ga gewoon ontzettend hard voor je duimen dat ook jij snel goed nieuws mag brengen en dat je straks samen met je vriendin door de stad kan wandelen met 2 kinderwagens!!!

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan