Hopelijk morgen weer een stapje verder!

Jeetje Pleun,

Wel goed dat de Cyste nu verwijderd is en je verder kunt gaan met poging 2.
Ik hoop dat je snel samen met je vriendin aan de appelsap kunt.

Liefs Sabine

Hoi lieverds, bedankt voor jullie reacties. Vandaag voel ik me wel weer wat beter, gister heb ik een gigantische inzinking gehad. De tranen liepen als watervallen over mijn wangen en kon gewoon niet meer stoppen. Mijn lieverd zei 's middags nog: Ga lekker even stadten en koop wat leuks voor jezelf, maar daar aankomen kon ik zelf de moed niet opbrengen om mezelf in het nieuw te steken, dus na een rondje gestadt te hebben, ben ik omgedraaid, in de auto gestapt en lekker naar huis gereden.

Toen heb ik lekker een flesje wijn opgetrokken, chipje erbij en toen mijn lieverd thuis kwam zijn we uit eten gegaan.

Straks komen mijn ouders op bezoek en gaan we lekker van de zon genieten, de vogeltjes fluiten nu al, dus dat belooft een mooie dag te worden, een lange fietstocht of een heerlijke standwandeling maakt mijn hoofd leeg, dus ik denk dat het één van deze twee dingen wordt.

Fijne dag allemaal en tot horens!

Dikke kus van Pleun

NB: Ibbeltje: heel veel succes morgen bij onze vrienden. Mijn eigen gyn. heeft trouwens zijn hand gebroken, dus moet helaas afwijken van mijn stelling dat ik maar 2 artsen in mijn onderwereld wilt hebben, want dat gaat deze periode niet lukken, het is nu iedere keer maar afwachten wie de mijne op die dag vervangt.

Hoi Pleun,

Heb je genoten van het lekkere weer van gisteren? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt. En ik blijf natuurlijk met je meeduimen dat deze poging goed gaat verlopen!!!

Lfs, Kippie.

Hoi allen, gister heerlijk van de zon genoten, en het is de fietstocht geworden en een terrasje...........

Nu weer back to earth en weer aan de slag, het weekend zit er weer op!

De 200IE Puregon per dag is best heftig, maar is ook ruim 2 x zo veel dan bij de 1e IVF poging, dus dat is niet vreemd. Ik heb besloten vanaf nu weer mijn gemak te houden, want het vreet behoorlijk aan me momenteel, dus rem erop en alleen maar de noodzakelijke dingen en de leuke dingen doen die op mijn pad komen.

Zeg Ibbeltje: hoe was het vandaag bij onze vrienden?

En Kruimel, bedankt voor je berichtje vandaag!

Groetjes, Pleun

Hoi Pleun,
geniet nog even met een wijntje op het terras in de zon, nu kan het nog (doe ik ook straks)!
voor je het weet zijn we allemaal zwanger en klagen we daarover ;) !
gr. Stella

Terug
Bovenaan