Hoi lieverds, bedankt voor jullie reacties. Vandaag voel ik me wel weer wat beter, gister heb ik een gigantische inzinking gehad. De tranen liepen als watervallen over mijn wangen en kon gewoon niet meer stoppen. Mijn lieverd zei 's middags nog: Ga lekker even stadten en koop wat leuks voor jezelf, maar daar aankomen kon ik zelf de moed niet opbrengen om mezelf in het nieuw te steken, dus na een rondje gestadt te hebben, ben ik omgedraaid, in de auto gestapt en lekker naar huis gereden.
Toen heb ik lekker een flesje wijn opgetrokken, chipje erbij en toen mijn lieverd thuis kwam zijn we uit eten gegaan.
Straks komen mijn ouders op bezoek en gaan we lekker van de zon genieten, de vogeltjes fluiten nu al, dus dat belooft een mooie dag te worden, een lange fietstocht of een heerlijke standwandeling maakt mijn hoofd leeg, dus ik denk dat het één van deze twee dingen wordt.
Fijne dag allemaal en tot horens!
Dikke kus van Pleun
NB: Ibbeltje: heel veel succes morgen bij onze vrienden. Mijn eigen gyn. heeft trouwens zijn hand gebroken, dus moet helaas afwijken van mijn stelling dat ik maar 2 artsen in mijn onderwereld wilt hebben, want dat gaat deze periode niet lukken, het is nu iedere keer maar afwachten wie de mijne op die dag vervangt.