Hopelijk te vroeg getest na iui

Grrrrr kon niet meer wachten en heb de testen (2 voor 5 euro) van de Kruidvat gehaald die dus negatief is.

Nu hoop ik dat ik een paar dagen te vroeg heb getest en die hoop blijft natuurlijk tot er een rode duivel om de hoek komt of het eindelijk dag 14 na onze eerste iui is.
IUI gehad op dinsdag 30 november 2010 omstreeks 14.30 uur.

Nah jah uit de test blijkt dus wel dat de hcg van de pregnyl injectie al wel uit mijn lichaam is maar heb dus wel last van vage klachten zoals bij vlagen misselijk van o.a. koffie.

Je kan ook misselijk worden van de pregnyl.
Is toch een zwangerschapshormoon wat je in je lichaam krijgt.
Je mag dus eigelijk pas de 14de testen,dan ben je nog wel heel vroeg.
Eigelijk zou pregnyl dan nog wel in je lichaam moeten zitten.
Succes in ieder geval.Hoop dat de test de 14de wel positief uitslaat.

Tien dagen blijft de pregnyl (5000) in je lichaam toch?

Maar goed we hebben nog steeds wel de hoop en geven natuurlijk niet zomaar op.

Thnx voor je reactie

Hoi Jackeline,

We zitten in hetzelfde schuitje, ik heb ook op dinsdag de 30ste IUI gehad en nu niet ongesteld. Laten we voor elkaar duimen dat het bij ons allebei raak is! Ik word gek van de spanning, jij ook?

Groetjes Noor

Wat lijken de weken lang te duren he Alabama, nou ik duim heel erg voor je hoor dat je een positieve test hebt.

Ik weet ook wel dat ik wel heel vroeg een test heb gedaan, in het ziekenhuis zeiden ze 14 dagen na de inseminatie pas te testen maar had het niet meer en dacht dat als het raak is de test nu al wel positief zou kunnen zijn. Nu nog maar die laatste dagen door zien te komen en hopen dat de ongi niet komt.

Terug
Bovenaan