Hopelijk te vroeg getest na iui

Dag 14 na iui en opnieuw getest en weer een negatieve test. Ben bang dat we doorgaan voor een 2de ronde dus.
Het vreemde is alleen dat ik wel allerlei symptomen heb zoals ochtend misselijkheid, gespannen borsten en een dikke buik.

afwachten op de ongi en dan maar weer bellen met de gyneacoloog voor echo en clomid etc.

@Noor ik zal voor jou echt heel hard duimen (voor iedereen trouwens hier). En ook hier helemaal gek van dat afwachten, de dagen lijken wel dubbel zo lang te duren he.

Voor ons is het helaas niet de 1e x gelukt, gister ongi gekregen dus tsja balen als een stekker natuurlijk.

Vanmorgen meteen gebeld voor de volgende poging alleen komt mijn cyclus net zo uit dat een volgende iui plaats zou moeten vinden rond de kerst en dan heeft het ommelander ziekenhuis een iui stop.
Dus in het nieuwe jaar maar hopen op het ultieme geluk.

Jammer Jackeline,
bij ons zou de IUI (3e) ook rond de kerst uitkomen,
wij hebben er zelf voor gekozen om deze maand over te slaan. Even rust,
het kost me toch meer energie dan ik tot voor kort dacht.
Volgend jaar gaat ons jaar worden!!

@Fleur ja ik weet wat je bedoeld, hoop ook dat het een 2de keer qua tijd doorkomen en 'ermee' bezig zijn iets makkelijker zal gaan.

En inderdaad we gaan gewoon het komende jaar ons jaar in!!!!

@Fleur ja ik weet wat je bedoeld, hoop ook dat het een 2de keer qua tijd doorkomen en 'ermee' bezig zijn iets makkelijker zal gaan.

En inderdaad we gaan gewoon het komende jaar ons jaar in!!!!

Terug
Bovenaan