hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Mijn vriend en ik hebben besloten in augustus te proberen zwanger te raken!! Ik vind het ontzettend spannend! Ben vandaag begonnen met foliumzuur, dat maakt het allemaal al wel wat echter!
Eind juli gaat mijn spiraal eruit. En daar kijk ik echt enorm tegen op, inbrengen was nl geen pretje!! Maar ja, je moet er wat voor over hebben he??
Wie gaat er ook voor het echt in augustus?? Ik zou het echt heel leuk vinden om hier met jullie over te kletsen!!
Nu maar hopen dat augustus een vruchtbare maand is!!
Groetjes Sjors....

Hoi Sjors,

Wat leuk, wij gaan er vanaf augustus ook voor.
In oktober 2006 ben ik gestopt met de pil om te ontpillen.
Het was de bedoeling dat we er na de carnaval al voor zouden gaan, maar mijn vriend twijfelde nog teveel.
Toen hebben we besloten om tot augustus te wachten.

En nu is het dus bijna zover.
Ik vind het wel spannend worden hoor.

Foliumzuur slik ik al sinds ik met de pil gestopt ben.
Je weet tenslotte nooit of de rubbers heel blijven.

Deze week verwacht ik mijn ongi.
Daarna denk ik nog in ronde wachten en dan is het echt zo ver.

Gezellig om samen te kletsen en elkaar op dehoogte te houden over hoe het gaat enzo.

Groetjes Mickey

Hoi Mickey!!
Bedankt voor je reactie!!
Wat goed dat je alvast aan het ontpillen bent!! Dan weet je in ieder geval wat je cycles is en zijn al die hormonen lekker uit je lijf!!
Ik heb een koperspiraal en heb dus steeds mijn eigen cycles gehouden!! En die blijft als het goed is ook zo, wanneer het spiraaltje er uit is!! Ik ben nu sinds een aantal maanden mijn cycles aan het bijhouden!! Nou, er is dus echt geen pijl op te trekken!! De ene maand duurt ie 27 dagen, dan weer 39, dan weer 29, en ik ben nu net ongesteld geworden na 37 dagen!! Ik snap er echt helemaal niets van!! Zo kom ik er natuurlijk nooit achter wanneer mijn ei arriveerd en wanneer mijn nod is!! Ik hoop dat dit niet betekend dat ik heel  veel moeite moet doen om zwanger te raken!! Dus dat is afwachten maar!!
Ik ga volgende week de huisarts bellen voor een afspraak, voor het verwijderen van de spiraal!! Spannend!!
Ik zou het idd heel erg leuk vinden om elkaar op de hoogte te houden van alle spannende ontwikkelingen etc... En nu maar hopen dat we alle twee snel zwanger zijn!!
Groetjes Sjors........

Een afspraak maken bij de HA  is inderdaad een eerste stap in de richting van een kindje.
Spannend!!!!!!

Je kan hem dan meteen vragen hoe het nu zit met je cyclus.

Zelf ben ik een paar weken geleden bij de HA geweest.
Niet om over een eventuele zwangerschap te praten trouwens, maar ik heb hem wel gevraagd wat nu een regelmatige cyclus is.
Je leest er zoveel over op internet, en omdat ik er toch was dacht ik waarom ook niet.

De HA vertelde dat er maar weinig vrouwen zijn die op de dag af regelmatig zijn.
Een paar dagen verschil is heel normaal.
Ik helemaal blij, want sinds ik met de pil gestopt ben is mijn cyclus 29, 31, 32, 34, 35,30 en 32 dagen.

Kortom, regelmatig.

Alvast veel sterkte met het verwijderen van het spiraaltje.

Liefs Mickey

Hoi allemaal,

Ook wij hebben besloten om vanaf augustus te gaan proberen zwanger te worden van ons eerste kindje
Ben net pas gestopt met de pil en moet nog mijn eerste keer ongi verwachten.
Een spannende periode breekt dus aan.

succes allemaal!

groetjes Emma

Hoi Emma,

Gezellig dat je ook met ons mee gaat schrijven.

Ik heb trouwens nog helemaal niet verteld dat wij voor ons eerste kindje gaan.
Maar waarschijnlijk hadden julllie dat al wel begrepen.

Liefs Mickey

Hallo Emma!!
Welkom en gezellig dat je met ons mee kletst!!
Mijn vriend en ik gaan ook voor ons eerste kindje!! En wij vinden het allemaal ook super spannend!! Leuk dat we alle drie voor voor het eerst gaan!!
Groetjes Sjors...

Het maakt het inderdaad wel extra bijzonder dat we alle 3 voor de eerste gaan.

Hebben jullie al veel ervaring met kinderen?
Ik heb zelf 2 nichtjes en 2 neefjes in de leeftijd van ruim 3 1/2 tot 9 maanden.
Dus ervaring genoeg.

In het begin vond ik het wel lastig hoor, zo'n kleintje, maar sinds de eerste er is ben ik er een stuk handiger in geworden.
Ik ben dan oo een echte suikertante.
Iedere keer als ik iets leuks voor de kids zie   MOET ik dat ook gewoon kopen.
Toen er nog maar 1 kindje was ging dat nog wel, maar nu zijn het er 4

Maar   ze zijn allemaal even lief.

Als ik voor mijn eigen kinderen hetzelfde of neog meer voel als voor mijn nichtjes/neefjes, dan moet dat wel iets heel bijzonders zijn.

Terug
Bovenaan