hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Heey Sjors...

Hier een mede genoot! Hoop nl ook op een vruchtbare augustusmaand!!!
Ben afgelopen zondag begonnen met foliumzuurtabletten en moet nog 9 dagen de pil slikken voordat ik ermee stop. Vind het zo spannend...ook een beetje eng........

Liefs

Gipsyd, welkom bij ons cluppie.

Volgens mij zijn er best veel meiden die vanaf augustus voor een kindje gaan.

Blijven we hier met ons allen trouw schrijven????????

Hallo Gipsyd!

Welkom!!!

Kan me helemaal aansluiten bij Micky. Heb ook 2 nichtjes en een neefje waar ik ontzettend dol op ben. Steeds denk ik dan; wow, bij je eigen kindje zal t gevoel NOG meer zijn. je kunt het je haast niet voorstellen. Ergens wel maar ergens ook weer helemaal niet. Je hebt een bepaalde voorstelling ervan maar iedere mama hoor je toch zeggen dat t altijd anders voelt dan je vantevoren dacht.
Het lijkt me een heerlijk gevoel!!
Ik ben nog niet gestart met foliumzuur. Ga het wel kopen.
Iemand van jullie trouwens 'bijwerkingen' van het ontpillen? Ik merk helemaal niks.

groetjes Emma

hoi allemaal,

ik ben al 5 maanden van de pil af
en gebruik al 5 maanden lang foliumzuur

het is elke maand weer spannend of de rode duivels wel of niet komen
maar je lichaam neemt je soms zwaar te grazen
dan lijkt het alsof je zwanger bent maar dat is dan niet zo

heb al genoeg klachten gehad na het stoppen van de pil

zoals pijnlijke tepels, buikkrampen, hoofdpijn, veel eten, en veel willen doen

en dan denk je zal het nu dan raak zijn maar dan is het niet zo jammer genoeg :(

maar ik hoop dat iedereen snel zwanger is

Groetjes marina

Ik weet eigenlijk niet of ik echt klachten heb gehad van het ontpillen.
Nee, volgens mij niet echt.

Wel had ik aan het eind van mijn eerste pilvrije cyclus veel slijm, maar of dat van het ontpillen komt, geen idee.

Dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Hallo meiden!!
Het wordt als maar gezelliger hier!! Welkom  Marina en babygirl!! Leuk dat jullie meekletsen!!
Ik heb twee vriendinnen die net een kindje hebben gekregen!! Ik ben ook echt gek met die kindjes!! Ik kan mij er idd ook geen voorstelling van maken hoe het voelt als je je eigen kindje in je armen krijgt!! Ik overspoel al met liefde als ik mijn hond knuffel!! hahaha!!
Wat vervelend Marina, dat je van die vage zwangerschapsklachten krijgt van het ontpillen!! Volgens mij zou ik dan ook elke keer denken dat het raak was!! Het lijkt mij dan ook zo'n teleurstelling als je dan weer ongesteld wordt!! Ik hoop dat de klachten die je hebt snel veranderen in echte zwangerschapskwaaltjes!!
Ik heb mij even verdiept in onregelmatige cyclessen!! Ik las ergens op internet dat onregelmatig werken ook invloed kan hebben op je cycles!! Ik ben verpleegkundige en draai alle diensten, dus ook nachtdiensten!! Volgens mij heb ik hiermee het mistery opgelost!! Nu maar hopen dat het geen invloed heeft op het zwanger raken!!
Oja.. en ik blijf zeker trouw dit forum volgen!! Het is zo leuk om met meiden te kletsen die in het zelfde schuitje zitten!!
Tot snel!!
Groetjes sjors......

Leuk, ik werk ook in de zorg.
Ik ben net klaar met een studie naast mijn werk (deelkwalificaties voor verzorgende niveau 3)
In augustus begin ik met het vervolg van de opleiding om alsnog het diploma te halen.
Dat was eerst niet de bedoeling, maar ik heb de smaak zo te pakken dat ik nu de rest ook wil doen.
En met een diploma sta je altijd sterker, toch?

Ik moet alleen nog even zien hoe dat moet met onze kinderwens.
Ik weet namelijk pas sinds vandaag dat ik in augusutus weer naar school kan.

Dat is toevallig. Ik werk ook in de zorg, zij het op een ietwat ander vlak. Ik werk namelijk in de hulpverlening. Heb altijd met diensten gewerkt maar  sinds een jaartje  niet meer. Ik wist niet dat onregelmatige diensten draaien van invloed kan zijn op je cyclus?
Denk dat we maar moeten  afwachten hoe de cyclus bij ieder verloopt. We kunnen er weinig aan veranderen vrees ik..
Maar we hebben allemaal goede moed, toch?!

groetjes Emma

Terug
Bovenaan