Hopeloze nachten

Ons dochtertje heeft enkele maanden goed doorgeslapen, van 19:30 uur tot 07:30 uur.
Maar sinds twee weken wordt ze weer om de drie uur wakker 's nachts. Eerst dacht ik dat ze dan gevoed wilde worden, dus gaf ik haar liggend de borst zodat ze zo weer in slaap kan vallen. Dat helpt wel, maar het is niet zo dat ze honger heeft. Wij weten niet waarom ze snachts wakker wordt.

Mijn man wil haar niet laten liggen als ze huilt, terwijl ik wil kijken of het helpt voor de volgende nacht.

Heeft iemand anders hier ook ervaring mee, of misschien wat tips?

Hoi,
Hier is het hetzelfde geweest, wekenlang werd ze s'nachts weer wakker, ik gaf altijd eerst de speen en liet haar daarna een paar minuten huilen, meestal sliep ze dan gewoon verder, wel gaf ik om 5.30 weer de borst omdat ze dan alweer wakker werd en niet wilde slapen!
Sinds dit weekend slaapt ze weer ineens tot 7.30 (vanaf 20.30)
De jongens hebben dit voorheen ook gehad, al viel het daar minder op omdat die zowiezo niet zo geweldig doorsliepen als hun kleine zus, die slaapt al vanaf 2mnd elke nacht door, terwijl haar broers vaker nog eens s´nachts wakker werden tussendoor!
Ik zou haar eerst een paar minuten laten huilen dan even naar boven, speentje en een dikke kus en weer weggaan, als ze dan na 5-10min nog huilt kun je altijd nog de borst geven!
Succes ermee!

ps, wat grappig dat je man haar hoort, mijn man hoort haar niet eens, dat krijg je met bv zeg ik altijd, zodra ik stop met de bv hoort hij de kinderen wel weer, ook van de jongens wordt hij wakker,,haha

Ja hoor, hier ook! Sinds een nacht of 3 slaapt Connor weer gewoon door..... Had erg last van zijn tanden en met een beetje chamodent en een speentje ging het wel weer goed. Toen de tandjes er eenmaal door waren vond ie het wel gewoon gezellig dat we af en toe een speentje kwamen brengen dus zette hij een keel op als ie even wakker werd. Toen we dat eenmaal door hadden hebben we hem gewoon laten liggen, als ie dan na 10 minuten nog huilde gingen we eens kijken...... geen licht aan, niet uit bed halen en niet kletsen hielpen, het was niet zo gezellig meer. Speentje erin, kus op zijn voorhoofd en weg waren we weer......nu slaapt ie weer gewoon lekker door.
Enne... mijn man hoort hem ook niet hoor! Net wat MJ zegt, als de bv eraf is hoort ie ze weer hahaha!

mijn vriend hoort jayden vaak eerder dan ik hem hoor.
maar hij blijft dan lekker liggen tot ik ook wakker ben, of hij stoot me aan en zegt je zoon roept je.
kan er soms erg boos om worden, heb dan zo iets van ga dan zelf even kijken.
maarja het went.
heb ook soms wel zo iets van oke hij moet morgen weer vroeg op of zoiets van als ik werk moet hij het alleen doen.( werk namelijk alleen nachtdiensten in een verpleeghuis) dus hij moet er dan echt uit.

tja antonio slaapt al maanden niet door dus heb helaas geen tips voor je maar zou idd proberen om even te laten huilen kijken of het helpt. heb het hier geprobeerd maar geen succes lag ik de hele tijd naar zijn gehuil te luisteren aangezien hij nog steeds op onze kamer slaapt

Terug
Bovenaan