Hopeloze nachten

Hier is het ook 5 weken lang drama geweest.. ineens.. hier kwam het door zijn reflux.
Ik kan je geen tips geven, want ik was echt aan met mijn kleine knul...

zou iig proberen eerst ff te laten huilen. n dan na een paar minuten ff speen geven blijft ie huilen lekker bv geven....

Liefs en succes hoop dat de fase snel over is

hier net zo beetje op en af nu met de verkoud heid is ze weer aan het rommelen de ene nacht gaat
beter dan de andere als ik merk dat ze blijft huilen
geef ik haar wat. mijn man hoord het als ik er al uit ben
of al een paar keer geweest ben .
volgens mij is dat een mannen kwaal.

hier een man die wel alles hoort. soms ben ik zo moeeeee dan hoor ik antonio niet terwijl hij naast me ligt maar wordt dan wakker van mijn man die hem naast me neerlegt voor de borst

Bedankt voor jullie reacties!
Ik zal het eens proberen met een speentje 's nachts. (Overdag wil ze die niet want ze zuigt op twee vingers)
Ik had het vanochtend er ook al over tijdens babyzwemmen. En daar hadden sommigen er ook al last van gehad. Schijnbaar is dat redelijk normaal rond de 8/9 maanden omdat ze dan veel ontwikkelingen doormaken. (Voor sommigen iets eerder).
Gelukkig gaat het na een paar weken over ... zeggen ze...

HOPELIJK.....

Ik herken het probleem nog niet echt. Alleen wordt Tim 's ochtends rond 6 uur wakker omdat hij moet poepen. Daarna wil hij niet meer verder slapen. Ik hoop voor jou dat het snel over gaat en jullie weer fijne nachten hebben.

Ennuh, meiden, hier is het precies anders om. Mijn man wordt altijd wakker van de kids en ik hoor ze niet. Maar dat komt omdat ik 's nachts mijn gehoorapparaat niet draag!

Terug
Bovenaan