Hopen nu dan Yoëll doorslaapt...

Ik hoop voor jullie dat de spray snel beter werkt, dat de slijmvliezen goed tot rust komen.
Succes voor de komende nacht!

Groetjes,
mv Tijs

wat sneu!!

Een oorontsteking kan in een paar uur ontstaan dus het kan echt wel dat hij bij de dokter nog niets had. (helaas ben ik ervaringsdeskundige met twee kinderen die beide buisjes hebben )

Denk je dat die neusspray helpt??? Het lijkt me veel  te weinig voor een ontsteking.... krijgt hij geen oordruppels? Ik hoop dat het afdoende is maar anders weer aan de bel trekken!!!
Sterkte!!

ps: na 2 weken pas terugkomen??!! Nog 2 weken helse nachten lijkt me niet niks zeg... hoop dat hetw erkt en ik zou anders echt die 2 weken niet afwachten....

Hai Stephanie
Hij heeft geen ontsteking, zn neus is rood en geirriteerd en zn oortje een beetje dicht.
Vandaar eerst de spray, maar als het na een week niet minder is ben ik weer terug bij de HA hoor, haha zo lang ga ik nu niet meer tobben

he wat vervelend!! Maar gelukkig dat het geen ontseking is!! Heel veel beterschap!!!

ik heb standaard otalgan in huis voor oorontsteking die zich s ´nachts openbaard. Ik heb er goede ervaring mee en het zorgt ervoor dat het oortje openblijft. En je hebt natuurlijk de poten van het hoofdeinde op een verhoging staan zodat het bed schuin staat????!!!!! Vast allang maar ik kon het nog opperen, ik ben natuurlijk begaan met alle ouders waarvan de kindjes niet lekker slapen.... haha

Liefs renske

oh ja Meike heeft vaak gezwollen en rode oortjes van binnen en het komt vaak niet tot een onsteking maar als de maat vol was, na een paar nachten gaf ik otalgan en dan was het direct rustig. Ik zag dat Yoëll geen ontsteking heeft, ergens wel fijn want dan moet zijn lijfje hard werken..
Nou succes hoor!!

Renske

Ik hoop voor je dat je vannacht al een iets rustigere nacht achter de rug hebt!
Ik hoop voor jullie dat het met die spray snel beter zal gaan.
Heel veel succes ermee!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Terug
Bovenaan