Hopey??

A

Anoniem

Guest

Hej Hopey.

Hoe is het met jou?
Hoe was je vakantie? Lekker kunnen ontspannen?
Graag hoor ik weer eens van je....

X
Visje

Hey Visje!

Eindelijk weer een berichtje van jou. Ik had al een paar keer een berichtje aan je geschreven maar die heb je niet gezien denk ik. Is ook lastig als je een paar dagen mist. Dan moet je direct allerlei pagina's bij langs. Alhoewel, er zit ook een zoek-functie op deze site en dan kun je zoeken op auteur Hopey bijv.

Maargoed, even je vragen beantwoorden:
Het gaat goed met mij, behalve dat ik nog niet zwanger ben...
De vakantie was leuk, maar wel erg intensief. We hebben heel veel gedaan en gezien, eigenlijk een beetje teveel vind ik achteraf. Ik was elke avond doodmoe en nadat we terug waren gekoemn met de jetleg erbij, voelde ik me even oververmoeid.
Maar wel veel gezien en leuke dingen gedaan.
Jammergenoeg daar wel weer ongesteld geworden.

Afgelopen week was mijn eisprong, we hebben rond die tijd 3x geklust. Twee dagen voor de eisprong en 4 dagen voor de eisprong. Op de dag van de eisprong en daarna niet meer. Hadden geen zin meer en waren moe. Dachten ook dat het theoretisch gezien wel genoeg moest zijn.
Ben nu ook sinds halverwege vorige cyclus aan het temperaturen. Had netjes 0,4 graad hogere temperatuur na eisprong. Dus dat lijkt wel volgens het boekje te gaan.
Alhoewel hij daarna weer met 0,1 graag zakte. In de eerste helft van mijn cyclus was mijn temp steeds tussen de 36,4 en 36,5. Na mijn eisprong steeg hij naar 36,8 en dat bleef hij 2 dagen. Daarna werd hij 36,7 en dat was hij vandaag ook (dus ook 2 dagen). Ik vraag me dan gelijk af of ik daar iets uit kan concluderen (dat ik niet zwanger ben?). Want is het niet zo dat als  je zwanger bent dat je temp dan nog hoger wordt? Of is dat bij iedereen verschillend?
Of kun je er alleen iets van zeggen wanneer je temp hoog blijft na je NOD?

Mijn NOD is 29 mei, maar ik had gister en vandaag alweer wat bruine afscheiding bij het afvegen. Dan denk ik al dat het deze keer weer niet raak was...

Nouja, 11 juni hebben we onze eerste afspraak in het ziekenhuis, dan kan ik al deze vragen stellen.

Maar HOE IS HET MET JOU???

Hoe verloopt je zwangerschap? Ben erg benieuwd.

Nu ga ik lekker douchen,

liefs Hopey

PS:
Nu ik zo terug lees lijkt het net of we alleen 4 en  2 dagen voor de eisprong hebben geklust. Maar we hebben ook 1 dag voor de eisprong nog geklust. Dus 4 dagen voor, 2 dagen voor, en  1 dag voor de eisprong. Niet meer op de dag zelf...

Anders zul je wel denken:..."Tsja, zo raak je ook niet zwanger!"

x Hopey

Lieve Hopey,
Wat fijn om weer van je te horen...
Heb je hele verhaal weer lekker gelezen.
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad,
alleen... jammer dat je ongi bent geworden...
Ik denk nog regelmatig aan je...

Heb nog even gezocht op auteur zoals je schreef en inderdaad dat werkt.
Weet ik dat voor de volgende keer....

Met mij gaat alles zijn gangetje...
Ben vandaag alweer 10 weken zwanger...
Heb afgelopen woensdag de 1e echo gehad en het hartje zien kloppen..
Ik hoop dat dit voor jou ook heel snel mag zijn...
Dit is echt bijzonder...

Ik zou morgen op vakantie gaan, maar dit gaat wegens omstandigheden niet door.
Jammer genoeg , want ik had er heel veel zin in...
Ik had de vaccinatie hepatitis A nodig en nu blijkt dat je deze niet mag als je zwanger bent... Maar ach, er zijn ergere dingen....

Ik blijf je volgen
en duim voor jullie...

kus,
Visje
x

Hey Visje,

Wat jammer dat jullie nu niet op vakantie kunnen! Komt dat omdat je die vaccinatie niet mag? Of andere omstandigheden? In ieder geval wel vervelend.

Maar goed te horen dat het goed gaat met je zwnagerschap!
Het lijkt me zo ongelovelijk mooi om het hartje van je eigen kindje te horen en je kindje op een echo te zien bewegen! Ik weet zeker dat ik dan de tranen in mijn ogen krijg...

Maargoed, bij ons is het helaas nog niet zover...

Wat ik je nog wilde vragen, heb jij ook wel gehad dat je voordat je ongesteld moest worden al dagen vantevoren iedere dag wat bruinige afscheiding had?
Ik kan me herinneren dat je dat wel vlak voor je zwangerschap had? Heb je dat nu nog weleens of is dat helemaal over?

Geniet van je zwangerschap,

liefs Hopey

quote: Hopey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2007 10:19:21'));
Hoi Hopey,

Ik kreeg ook inderdaad tranen in mijn ogen toen ik de kleine zag...
Voor jullie komt die tijd ook nog wel, ben ik van overtuigd...
En de vakantie... ja ....heel erg jammer...
Mijn man is wel gegaan met zijn ouders, dus ik heb het rijk alleen met de kleine..

Wat betreft die bruine afscheiding is dat nu helemaal over.
Ik had het soms voor ik ongi moest worden en inderdaad ook vlak voor de zwangerschap...
Wel heb ik soms nog van die slijmdraden maar die zijn gewoon witachtig...
Sorry voor deze omschrijving...
Hoe staat het met je temperatuur?
Is deze nu nog iets hoger dan voorheen?

Liefs,
visje

Hey Visje,

ben ik weer, heb lekker vanmiddag vrij genomen. was zo rustig op het werk en moet nodig schoonmaken thuis.

Goh dus jij had soms ook wel wat bruinige afsch. voor je ongi. Ook zoveel dagen vantevoren? Of maar 1 of 2 dagen vantevoren? Ik heb het al een keer vanaf 10 dagen van tevoren gehad. meestal vanaf 5 dagen vantevoren.

Mijn temp. is nu iets hoger dan direct na de eisprong. Eergister was hij 37,0 en vanochtend 36,9.
Verder ook wat gevoelige borsten maar dat krijg ik altijd rond deze tijd.
Ik heb niet de hele tijd dat bruinige, maar soms wel en soms niet. Niet zoveel dat het in m'n onderbroek zit, maar bij het afvegen alleen (tot nu toe).

29 mei is mijn NOD, dus dat duurt nog wel even.
11 juni komt dan ook snel dichterbij, dan hebben we onze eerste afspr. in het ziekenhuis.

Lief dat je me zo volgt!

Goh jammer zeg dat je nu alleen thuis moet blijven met de kleine. Maarja, je bent zwanger en dat is ook wel heel veel waard!

Liefs Hopey

Lieve Hopey,

Ik had de afscheiding zo'n dag of 5 van te voren...
Dat je temperatuur nog lekker hoog is, is een heel goed teken...
Ik ben zo benieuwd...
29 mei is sneller dan je denkt...

Voel je je anders dan anders?

Ik leef echt met je mee..
We kennen elkaar dan wel niet, maar toch is er een klik..
Dat heb ik zo bij de andere meiden nog niet gehad...

Kop op meid...

x
Visje

Terug
Bovenaan