Hey Visje!
Eindelijk weer een berichtje van jou. Ik had al een paar keer een berichtje aan je geschreven maar die heb je niet gezien denk ik. Is ook lastig als je een paar dagen mist. Dan moet je direct allerlei pagina's bij langs. Alhoewel, er zit ook een zoek-functie op deze site en dan kun je zoeken op auteur Hopey bijv.
Maargoed, even je vragen beantwoorden:
Het gaat goed met mij, behalve dat ik nog niet zwanger ben...
De vakantie was leuk, maar wel erg intensief. We hebben heel veel gedaan en gezien, eigenlijk een beetje teveel vind ik achteraf. Ik was elke avond doodmoe en nadat we terug waren gekoemn met de jetleg erbij, voelde ik me even oververmoeid.
Maar wel veel gezien en leuke dingen gedaan.
Jammergenoeg daar wel weer ongesteld geworden.
Afgelopen week was mijn eisprong, we hebben rond die tijd 3x geklust. Twee dagen voor de eisprong en 4 dagen voor de eisprong. Op de dag van de eisprong en daarna niet meer. Hadden geen zin meer en waren moe. Dachten ook dat het theoretisch gezien wel genoeg moest zijn.
Ben nu ook sinds halverwege vorige cyclus aan het temperaturen. Had netjes 0,4 graad hogere temperatuur na eisprong. Dus dat lijkt wel volgens het boekje te gaan.
Alhoewel hij daarna weer met 0,1 graag zakte. In de eerste helft van mijn cyclus was mijn temp steeds tussen de 36,4 en 36,5. Na mijn eisprong steeg hij naar 36,8 en dat bleef hij 2 dagen. Daarna werd hij 36,7 en dat was hij vandaag ook (dus ook 2 dagen). Ik vraag me dan gelijk af of ik daar iets uit kan concluderen (dat ik niet zwanger ben?). Want is het niet zo dat als je zwanger bent dat je temp dan nog hoger wordt? Of is dat bij iedereen verschillend?
Of kun je er alleen iets van zeggen wanneer je temp hoog blijft na je NOD?
Mijn NOD is 29 mei, maar ik had gister en vandaag alweer wat bruine afscheiding bij het afvegen. Dan denk ik al dat het deze keer weer niet raak was...
Nouja, 11 juni hebben we onze eerste afspraak in het ziekenhuis, dan kan ik al deze vragen stellen.
Maar HOE IS HET MET JOU???
Hoe verloopt je zwangerschap? Ben erg benieuwd.
Nu ga ik lekker douchen,
liefs Hopey