Hopey??

Hey Visje!

Vermaak je je nog een beetje zonder je mannetje?

Mijn temp. is nu al 3 dagen achtereen 36,9. Heel stabiel dus. Maar dat hoeft nog niks te zeggen over een zwangerschap. Het zegt pas iets als mijn temp. hoog blijft na mijn NOD. Vorige maand daalde mijn temp. weer precies toen ik ongesteld werd. Wat dat betreft gaat het precies volgens het boekje geloof ik.

Ik voel me niet echt anders dan anders in deze fase van de cyclus. Ik heb net als anders af en toe bruine afscheiding en wat gevoelige borsten. Beide heb ik  tot nu toe iedere maand gehad  dus zal wel weer niet zwanger zijn... En als het wel zo is dan is dat voor mijn gevoel echt een wonder!

Ik blijf toch ongerust over die bruine afscheiding. Het begon deze maand alweer al 9 dagen voor mijn NOD ofzo. Dat is toch niet normaal?! Ben zo bang dat het mijn baarmoederslijmvlies is wat al afstoot en dat er daardoor niks kan innestelen. Kan niet wachten tot ik hier antwoorden op krijg van het ziekenhuis.
Maar ondertussen vind ik het ook eng, die antwoorden. Maarja ik wil af van die onzekerheid.

Heb jij nog weleens van andere meiden gehoord dat zij ook al zoveel dagen voor hun NOD buine afsch. hebben? Ik lees er hier nauwelijks over. Alleen jij, maar had jij het ook iedere maand?

Wij hebben 2 drukke dagen achter de rug, vandaar nu pas een reactie.

Tot snel maar weer,

liefs Hopey

Hej Hopey....

Het is hier stil zonder mijn mannetje,
Ik mis hem ontzettend!!

Maar goed....

Betreft die bruine afscheiding heb ik vaker last van gehad voor een menstruatie...
Je baarmoeder maakt zichzelf schoon en ik denk dat het oud bloed is...
Verder niet in mijn buurt gehoord of vriendinnen dit ook hebben gehad...

Zelfs nu, tijdens mijn zwangerschap het ik nog wel eens bruin slijm...
Maar dan alleen tijdens het afvegen na het plassen...

Heb zelfs afgelopen week ook nog een veegje bloed erbij gehad,
Helder rood.
Dit had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap,
Dat kan evt een bloedvaatje zijn die springt,
Bijvoorbeeld als ik hard moet niezen...

Ik hoop voor jou dat het snel het einde van de maand mag zijn,
Dat je duidelijkheid krijgt...

toi toi toi....

x Visje

Hey Visje,

Wanneer komt je mannetje weer terug? Moet je nog lang zonder hem?
Kunnen jullie straks weer extra van elkaar genieten!

Mijn temp. was vanochtend 36,8, is 0,1 graad gedaald. Hoop dat ie niet meer gaat dalen...

Vandaag weer soms niks bij afvegen en soms best veel bruin. Ik snap niet hoe dat werkt hoor. Dat schoonmaken van de baarmoeder hoort toch tijdens de menstruatie te gebeuren? Dat jij het ook weleens had en toch zwanger bent geworden geeft mij weer een beetje hoop...

Lekker weekend nu, heerlijk! Jammer dat het vanaf morgen weer slecht weer wordt!

Goed weekend Visje!

Liefs Hopey

Hey Hopey.

Dinsdag komt mijn mannetje weer gelukkig...
En dat is ook voor jou een belangrijke dag...
Hoe voel je je nu, hoe gaat het?

x
visje

Hey Visje,

Fijn dat dinsdag je mannetje weer terugkomt!

Bij mij lijkt het er erg op dat ik ongesteld ga worden... De afscheiding gaat af en toe wat richting rood. Vanochtend was mijn temp nog wel hoog; 36,9. Maar volgens mij zijn mijn borsten vanaf vandaag al weer minder gevoelig. Dat is denk ik ook een teken dat ik ongi gaat worden. Wanneer het bij mij doorbreekt, heb ik ook geen gevoelige borsten meer.

Ben benieuwd hoe hoog mijn temp. morgen is.

Nu ga ik slapen,

Liefs Hopey

Hej Hopey,

Hoe was je temperatuur vanmorgen?

Jij was er gisteren nog lekker laat bij!
Toen lag ik al te slapen...

x
visje

Dag Visje,

Mijn temp. was vanmorgen 36,5...  Wat ik al dacht, hij is met 0,4 graad gezakt. Ben dus ongesteld geworden, maar het moet nog wel wat meer op gang komen. Maar dat komt bij mij altijd pas de 2e en 3e dag.

Was weer een korte cyclus, van maar 25 dagen! Vorige maand ook al, gek hoor. De maanden daarvoor schommelde het tussen de 27 en 28 dagen.
Nouja liever een korte cyclus dan een lange, hoeven we in ieder geval niet steeds zo lang te wachten op de volgende "poging"!

Precies over 2 weken onze 1e afspr. in het ziekenhuis. Dan hebben we net onze vruchtbare dagen gehad of zitten er middenin. Waarschijnlijk dat eerste. Ik krijg dan ook een inwendig onderzoek terwijl we misschien die avond daarvoor nog moeten klussen.
Hmmm, niet echt lekker idee maar als het moet dan moet het...

Hoe is het met jou?
Morgen komt jouw mannetje eindelijk terug he? Fijn!

Ik ga nu slapen, morgen weer vroeg op om te werken...bah.

Liefs Hopey

Verdorie!!!
Ik had eigenlijk iets anders van je willen horen!!!

Ben benieuwd wat ze dadelijk willen in het ziekenhuis...
Leuk is het allemaal niet...
Ik blijf toch voor je hopen!!

Kop op!!

x Visje

Terug
Bovenaan