Hormonen aahhhggr!

Hoi meiden,

Molly, fijn dat je schrijft dat je het ook herkent en het schept een band als je in dezelfde gemoedstoestand zit! Dit forum is daarvoor onze perfecte uitlaatklep! Wat onze mannen en de rest van de omgeving niet van ons begrijpt, hier begrijpt iedereen je!! Daarom is het ook bijna -zeg maar gerust helemaal- verslavend... Ik ben ook altijd weer enorm gefascineerd over de spiritualiteit die vrouwen hier met elkaar delen, zo open en bloot (zonder dat we elkaar kennen) hoe dat hier over het scherm vliegt!
En soms is het ook goed om in je dipje te blijven hangen, lekker even zwaarmoedig zijn! Om het daarna weer te kunnen relativeren en het leven weer luchtiger te kunnen zien. Voor mij is het steeds de balans hierin vinden en is het een verrijkende ervaring.
En je hoeft ook niet altijd peptalk te hebben, geeft niks. Het gaat ook om het delen en zo beuren we elkaar ombeurten ook weer op!

Lis,
het regent hier dus toen hebben we lekker knus met thee en appeltaart op de bank ons trouwalbum nog maar 'ns doorgebladerd! Lekker romantisch :)

Jammer voor je dat je (nog) niet echt een goede vertrouwenspersoon hebt gevonden op je werk...het kan zo opluchten!
Zo te lezen heb je die rust wel hard nodig...bijna overspannen meis...klinkt als hoog tijd voor een time-out?

Voor die bachdruppels moet je denk ik even terug naar de winkel. Ruil het anders even om. Ik koop altijd kleine flesjes die kant en klaar zijn en hoef nooit hetty de heks uit te hangen om ze te mengen, hahaha!

Leen ook eens het boekje bachbloesemremedies voor vrouwen (auteur Judy Howard), daar haal je vast ook veel herkenning uit.

Ladies tot snel,
knuf van Suus

Hoi Suus en de rest van de lieve meiden.

Hoe gaat ie nou? Ik denk dat het merendeel nu in de put zit he? Ja meiden kan gebeuren!! Het is putjes tijd denk ik. Ik leg me er maar bij neer dat het allemaal wat langer duurt. Het is tenslotte nodig om de boel te relativeren anders kom je die diepe put nooit meer uit. Ik geef mezelf niet de gelegenheid om de put in te vallen, en door jullie op te beuren voel ik me beter. Dus ik doe het met heel veel plezier. ook heb een tijdje geleden ontzettend diep in de put gezeten, maar door dit forum en jullie ben ik er heel snel weer uitgekomen, Ik vind het zon klote gvoel, dat ik me verplicht om er niet meer in te vallen. En het lukt me heel goed. Natuurlijk heb ik ook mijn zwakke momenten maar dat gaat wel weer over. Suus nu weet jij hoe ik me voel en ik hoop dat je ook weer snel de put uit bent. Het is niet leuk als lieve Suus zich niet zo lekker voelt. Dus voor alle meiden, ik denk aan jullie en hou de moed erin.

haha mijn hondje komt ffe knuffelen en zet haar pootje op de laptop. zo ik ga dan maar ffe knuffe met mijn hondjes tot snel.
Heel veel liefs voor iedereen.
Ang.

Hoi Ang,

Het gaat alweer beter hoor dankzij alle fijne reacties hier op het forum van alle lieve meiden!
Misschien is het ook wel 'putjestijd' zoals jij het noemt omdat er ineens zoveel meiden wél zwanger zijn geraakt. Dat heeft op mij in elk geval wel z'n weerslag als ik heel eerlijk ben. Je gunt het hen, MAAR OOK ONSZELF ZO!!! En dan denk ik waneeeeer ben ik nu eens aan de beurt, wacht ook al zo lang!

Maar jij en de andere lieve meiden hier trekken ons dippi's weer uit de putjes en zo komt het allemaal weer goed!

Leuk dat je een lief hondje hebt, helpt je ook uit de put te blijven, nietwaar? Ikzelf heb 2 poezen met wie ik ook vaak hele goeie 'gesprekken' voer ;)

Knuf terug van Suus

Hee Kimpansee,

Jij ook bedankt voor je lieve complimenten! Doet me erg goed!!
Van al die positiviteit hier voel je je vanzelf beter!!

Ik las dat jij ook al een enorm gynaecologische verleden hebt door de endo, zeg! Je bent dan nog wel jong en hopelijk werkt dat vet in je voordeel, meid. Ik ben benieuwd of je bij de a.s. controle niet een verspoediging los kunt peuteren! Zou mooi zijn als je niet nog 'ns 3,5 jaar hoeft te wachten natuurlijk. En jullie hebben wel goede argumenten gezien jouw man's hersteloperatie met de kans op de aangroei van het lidtekenweefsel.

Volgens mij wordt dit najaar voor velen weer een spannende tijd. Gelukkig zijn we er dan voor elkaar!
Eerst nog maar eens ontspannend op zomervakantie! Ga je nog weg?

lfs. Suus

Terug
Bovenaan