hormonen , altijd noodzakelijk?

Hoi Kroessie,

Hoe is het nu met je? Wat vervelend voor jullie zeg. Heb je al een oproep gehad voor de kijkoperatie?Ik hoop voor jullie dat je dit zsm krijgt want dan weet je weer wat meer he!

Nou ik ben inmiddels in ronde 6 aanbeland en helaas nog geen zwangerschap. Op zich niet gek na 6 maanden maar mijn ''chlamidia''verleden speelt wel extra door mijn hoofd heen!
En nog een nadeel mijn cyclus word met de maand onregelmatiger.De laatste keer zat ik al op 38 dagen! Dus ben benieuwd wat komende maand brengt!
Ik ben wle gestopt met mijn vruchtbare periode te berekenen, want het is zo onregelmatig en het legt toch wel een beetje druk op ons!
Gister contact gehad met de huisarts en op haar aanraden ga ik vanaf mijn volgende menstruatie temperaturen, dus ik ben benieuwd.

Ik bljif af en toe hier kijken om jou verhalen te volgen!!

Ik wens je heel veel succes de komende tijd!! En ik hoop snel wat van je te lezen!!

Liefs Annie1

Hoi!

Helaas......nog steeds gen oproep gehad. Ik ga maandag maar ff naar de opnamepoli bellen om duidelijkheid te krijgen. De gyneacoloog had namelijk gezegt dat we deze maand niet zwanger moesten  raken (tja, klinkt niet echt logisch, he!) dus ik verwacht dat het begin volgende week is. Ik ben hel erg benieuwd naar de uitslag. We krijgen   nu toch een duidelijk antwoord, en dat zal vast wel even goed schrikken zijn.

Groot gelijk dat je gestopt bent met berekenen van de verschillende data. Zorgt toch, vaak onbewust, voor een hoop gestress.
Temperaturen is een heel fijn middel om inzicht te krijgen in je cyclus. Ik heb het heel lang gedaan, maar volgens de gyneacoloog hoef je het eigenlijk maar maximaal drie maanden te doen, omdat het vaak toch een zelfde beeld geeft.
Ik ben er zelf verschillende keren achter gekomen dat ik mijn eigen lichaam voor de gek hield door te denken dat ik zwanger was. Alle kwaaltjes herkende ik en wat denk je...overtijd en een negatieve test.....!
Om moe van te worden....maar ja, we weten waar we het voor doen. Iedereen heeft het erover dat je na een HSG enkele maanden extra vruchtbaar bent, dus we weten wat ons te doen staat (maar goed dat het geen straf is...haha)..

Heel veel succes met alles en we spreken elkaar zeker weer.

Liefs kroesie.

Terug
Bovenaan