hormonen en emoties

Hoi allemaal,

Ik was benieuwd of jullie ook al zo last hebben van jullie hoormoontjes.
De emoties wisselen zich al sterk af bij mij. Gewoon soms om naar van te worden. Dan ben ik weer ontzettend blij en het volgende moment zo ontzettend verdrietig. Ook baal ik soms weer van mezelf. Ik pas me eigen broeken nu echt niet meer, dus draag al positiebroeken, maar baal dan zo van me buik, want ja me eigen broek past neit, maar me buik is nog niet zo mooi dat het echt een zwangerschapsbuikje is. Zucht...........
Ik maak het mezelf soms zoooo moeilijk.
Hoorde van de week dat ontzettende mooie nummer van glennis grace : als je slaapt. Vind dat zoo mooi nummer en past ook precies bij mijn zoontje en ik heb gehuild als een klein kind, toen ik dat nummer hoorde.
Dit waren maar een paar voorbeelden.
Al meer meiden die dus al lekker last hebebn van hun hormoontjes??

Liefs marielle 8 weken+3

Herkenbaar hoor! En helaas Laura... dit kwaaltje duurt de hele zwangerschap en daarna ook nog ff. Gewoon accepteren denk ik, het is niet anders... Ff lekker huilen bij een mooi nummer is niet erg toch? Het is vervelend als je bijv in je werksituatie ineens emotioneel bent. Dat is waar ik soms bang voor ben..
Marielle, dat mooie buikje komt nog wel. Je had er nog wat kilo's aan van de vorige zwangerschap toch? Ik ben geen gram aangekomen, maar mijn darmen zijn zoo opgeblazen, dat ik alleen maar wijde shirts draag. Broeken zijn voorlopig geen probleem, omdat ik vrij lage modellen draag, mijn buik hangt er lekker overheen ;-(.

x Taraneh

help duurt dat de hele zwangerschap???? krijg mn man nog wel wat te stellen.:( ben zeeeer sago de laatste tijd, en dat janken... komt er met bakken uit.
groetjes

haha nee nog niet echt veel last van.
we hebben het nu aan een aantal mensen verteld dat we een kindje krijgen, en ik heb het nog niet een keer zonder huilen kunnen vertellen.
En als ik bij mijn schoonzusje ben moet ik minstens een keer huilen. Die is vrijdag uitgerekend, en ik zie haar buik bewegen ofzo en we zitten samen weer te huilen.
vandaag had ik boodschappen voor haar gedaan, want ze zit er flink doorheen. staan we daar weer om te janken.
Maar mijn vriend heeft er nog weinig van gemerkt.....denk ik.... haha

Heel herkenbaar allemaal. Zeker bij films en stomme series.
Gaat inderdaad niet snel weer over. Daarnaast komt de dementie straks ook nog om het hoekje kijken...

Terug
Bovenaan