hormonen en emoties

Hier ook héél herkenbaar!
Toevallig vandaag voor het eerst zitten "janken"...en waarom????
Geen idee, zijn gewoon de hormonen die door me lijf gieren.
Zondag eerste verjaardag van ons zoontje gevierd. Toen had ik er al last van, maar iedere keer maar weg slikken. Met al die visite erbij vond ik dat maar niks.
Nu laat ik ze gwoon lopen de waterlanders!
Wil je niet ontmoedigen, maar tot zeker 8 weken na je zwangerschap kan je er "last" van houden. Vooral rond de 4e dag in je kraamweek....

Geniet van je zwangerschap en maak je niet te druk. Schiet je niks mee op en heb je alleen jezelf maar mee.

Groetjes mar010

Hoi meiden,

Ja ik weet dat je er lang last van houdt.
Ik had het bij de zwangerschap van yordi ook heeel erg. Kon ik soms al huilen, gewoon omdat me man weg ging naar het werk.
Fijn om te weten dat we allemaal last van de hormoontjes hebben. Hihihi.

Liefs marielle

Ik herken het ook wel, mijn man wordt soms gek van mij, ben echt soms heel kort en chago heb een paar sec later er echt spijt van dat ik zo heb gedaan, maar goed ik kan het ff niet veranderen, nu loop ik meestal ff weg ofzo als ik voel dat ik weer chago begin te worden

Hey, ik lees dat fa over zwangerschapsdementie begint. Het is waar dat je in je zwangerschap heel vergeetachtig kan zijn. Ik had het de eerste weken al, dan stond ik boven zonder dat ik een idee had wat ik er wilde doen.
TIP! Ga 2 keer per week vette vis eten, of net als ik visoliesuplementen slikken. Het helpt heel goed. Ik slik het nu 2 wk en ik heb die gekke momenten niet meer gehad, terwijl mijn leven nu best turbulent is met mijn schoonfamilie in huis. Verder is het heel goed voor de ontwikkeling van de hersenen van de kleine en .. het kan een postnatale depressie in sommige gevallen voorkomen...
DOEN DUS!

x Taraneh

Terug
Bovenaan