Hormonen?? worden nu al ietje minder heb ik het idee....

Hai dames,

Jullie ook last van de hormoontjes? Nu word het gelukkig weer iets minder. Maar vorige week hadden we de uitvaartverzekering voor mijn vriend geregeld.... ik moest gewoon keihard huilen.... Terwijl het toch wel normaal is dat je zo'n dingen regelt...

Ook kon ik af en toe uit het niets zomaar huilen, als ik bijvoorbeeld naar de wc moest ofzo.... (slaat echt helemaal nergens op)

En heb nog steeds een heel kort lontje, vooral in de auto dan ;)

Herkenbaar voor mensen?

Liefs H

He heppy heel herkenbaar, kan zomaar lachen of huilen en als ik lach kom ik niet meer bij. En het is net of alles wat er gebeurd in serie's bv gebeurt in mijn eigen leven. Janken niet normaal als er wat zieligs gebeurt.
Verder heb ik het idee dat ik bitcherig ben.
Word bij mij niet minder hoor.

Ben zelfs sinds en week ook weer misselijk.

liefs nath

He heppy heel herkenbaar, kan zomaar lachen of huilen en als ik lach kom ik niet meer bij. En het is net of alles wat er gebeurd in serie's bv gebeurt in mijn eigen leven. Janken niet normaal als er wat zieligs gebeurt.
Verder heb ik het idee dat ik bitcherig ben.
Word bij mij niet minder hoor.

Ben zelfs sinds en week ook weer misselijk.

liefs nath

Ja bitchy is ook herkenbaar!

Oh wat shit dat je weer misselijk bent, das niet fijn!

Ik ben vandaag 1,5 uur eerder naar huis gegaan van het werk omdat ik knallende hoofdpijn heb. Is al iets afgezwakt maar niet weg.... zometeen dus maar weer achter laptop uit!

Liefs en succes met je misselijkheid!

Ook heel herkenbaar hoor kan zomaar om een klein dingetje histerisch worden echt niet leuk zeker niet voor mn vriend en mn dochter,ook naar mn dochtertje heb ik soms weinig geduld zeker als ik moe ben.later ben ik daar weer erg verdrietig om en kan daar dan weer bijna om gaan huilen pfff zwanger zijn heeft niet alleen maar positieve kanten dus.mn vriend vind me ook minder gezellig maar heeft er wel begrip voor maar soms ben ik weer reuze blij ineens,zulle idd wel de hormonen zijn liefs

Ook heel herkenbaar hoor kan zomaar om een klein dingetje histerisch worden echt niet leuk zeker niet voor mn vriend en mn dochter,ook naar mn dochtertje heb ik soms weinig geduld zeker als ik moe ben.later ben ik daar weer erg verdrietig om en kan daar dan weer bijna om gaan huilen pfff zwanger zijn heeft niet alleen maar positieve kanten dus.mn vriend vind me ook minder gezellig maar heeft er wel begrip voor maar soms ben ik weer reuze blij ineens,zulle idd wel de hormonen zijn liefs

hahah ik ben ook niet meer zo lief altijd naar mijn vriend die heeft het zwaar te voorduren, omdat ik echt zo ontplof. Ach ja inderdaad hormonen. En zo niet laten we het op hormonen houden hhahaah, op het werk in het verkeer, overal. Heerlijk excuus toch?

Heppy dank je wel, en ik hoop dat je een lekkere nacht gehad hebt en dat de hoofdpijn weer weg is.

liefs

hahah ik ben ook niet meer zo lief altijd naar mijn vriend die heeft het zwaar te voorduren, omdat ik echt zo ontplof. Ach ja inderdaad hormonen. En zo niet laten we het op hormonen houden hhahaah, op het werk in het verkeer, overal. Heerlijk excuus toch?

Heppy dank je wel, en ik hoop dat je een lekkere nacht gehad hebt en dat de hoofdpijn weer weg is.

liefs

Terug
Bovenaan