Hormonen?? worden nu al ietje minder heb ik het idee....

Hoofdpijn was vandag gelukkig gezakt, thnx for asking.

Bitchy-emotions zijn er nog steeds hihi, vooral op het werk als het druk en rumoerig is. En verkeer..... pfffff heerlijk om je even uit te leven :D

He meiden,

Gelukkig ontplof ik niet zomaar, maar ik ben wel eens heel onredelijk... Ook niet echt aardig hoor ;-)

Ik heb het vooral bij muziek. Wat ik voor mijn zwangerschap 'gewoon mooie muziek' vond, daar kan ik nu als een idioot bij janken. Tegelijkertijd barst ik dan in lachen uit, omdat ik mezelf zo raar vind. Het is net of ik het zelf dan niet ben... Wie had ooit kunnen denken dat we er zo aan toe zouden zijn hahaha!

Sterkte meiden met de hormonen enneh... gewoon zo nu en dan aan toegeven! Heerlijk!!!

behalve dat ik soms hele irreele gevoelens heb over mijn zwangerschap (gaat alles wel goed, ben ik wel echt zwanger etc, zie mijn andere topic) heb ik juist het idee dat ik veel rustiger ben geworden...

Ik vind alles wel goed... Als iemand zich misdraagt dan spreek ik hem/haar wel als hij rustig is.. vooral op werk (docente op middelbare school) is dat heerlijk.
Ook streng zijn gaat me veel makkelijker af. Ben veel consequenter, leerlingen kunnen zeuren wat ze willen... Ik doe het toch op mijn consequente manier. Ben niet meer zo gevoelig voor smoesjes...

Waar ik wel aan kan merken dat hormonen minder lijken te worden, is dat ik niet meer zo vaak op een dag misselijk ben...

Das fijn om te horen Truckerbabe! Misselijkheid minder het worden.... gelukkig!

Kan erg vervelend zijn.

Wel leuk om te horen dat hormonen jouw watrustiger hebben gemaakt.

Mij echt totaal niet!

En about de irrieele gevoelens... Dat komt helemaal goed over een paar weekjes als je de babbie voelt!

Ik denk dat jij je dan het zwangerste van ons allemaal voelt :D

Liefs

Terug
Bovenaan