hormonen?

Hoi dames,

Ik heb zoiets raars en hoop dat niemand me uitlacht. Maar iets in mij is er zo van overtuigd dat ik zwanger ben dat ik er helemaal gek van ben. Ik durf er niet met m'n vriend over te praten want volgens mij lacht die me vierkant uit. Ik had gisteren in bed zo'n sterk gevoel dat ik ervan moest huilen. Ik probeer tegen mezelf te zeggen dat ik normaal moet doen anders komt de klap straks zo hard aan. Hoewel we het nog niet zo heel lang aan het proberen zijn hoor. Ik heb ook niet echt verschijnselen, alleen zeurend gevoel in m'n buik. Maar ik voel me zo apart. Terwijl ik dit zit te tikken, denk ik alweer dat ik hartstikke gek ben. Herkent iemand dit? Komt het gewoon door de spanning van ermee bezig zijn?
 
Hoi Jenke,

Je bent niet gek hoor,,,ik herken het wel!! Ook bij mij spookt het door mijn hoofd,,,zal ik zwanger zijn,,heb al een aantal dagen ongi-pijn,,zeurend gevoel onder in mijn buik...en als ik denk zwanger te zijn, krijg ik echt zo`n draai door mijn buik en kan ik ook zo in huilen uitbarsten, maar dan komt die twijfel weer en denk ik nee, ik ben vast niet zwanger...en voel ik nu al die enorme teleurstelling!! Het voelt zo heftig allemaal, het verlangen is zo enorm groot!!Het enige wat we kunnen doen is afwachten en dat is zeker niet mijn sterkste kant!!

Wanneer is jouw NOD??

Liefs moi xxx
 
Gelukkig.....ik heb inderdaad ook iedere keer die draai in m'n buik. En dan denk ik ook dat ik gewoon die buikpijn van de spanning voel. Mijn NOD is rond de 8e. Ben nog niet helemaal superregelmatig (ook dat nog....)Maar gelukkig kan ik m'n eisprong goed voelen en die heb ik volgens mij de 23e gehad. En ik ben ook heeeeel slecht in afwachten :)
 
Ha Ladies,
Ook ik herken een hoop van jullie pijntjes etc. Mijn NOD dag was 25 mei. Ik zit nu te dubben of ik een test of zo zal gaan doen. Maar ja, hoe lang moet je daar mee wachten. Was is reeel. Gisteren wel met mijn vriend over gehad. Maar ja, die weet het natuurlijk ook allemaal niet. Ik vind het reuze spannend allemaal en ben er ook best veel mee bezig. Slaap ook minder goed en lig dan alvast een beetje te dromen. Maar ja, wil ook niet te veel dromen, want dan kan het ook zo tegenvallen.

Ik ga duimen voor jullie en ook voor mezelf!
 
Ik ben nu al een jaar gestopt met de pil, maar ook ik heb nog altijd een onreglmatige cycles en dat is héél vervelend...ALs ik uitga van een normale cycles heb ik 30 mijn NOD en als ik uitga van mijn vorige 3 juni, maar het kan net zo goed weer een cycles van 42 dagen worden...We wachten vol hoop en spanning af....

Suc6 met wachten en ik hoop voor alle meiden die op hun NOD wachten dat het raak is!!

Liefs moi xxxx
 
Hoi Jacky,

Je moet testen wanneer jij denkt en nu wil ik zekerheid,,,het kan zijn dat je te vroeg test en de test negatief is, maar je toch zwanger bent! Ik weet niet of je cycles normaal regelmatig is en dat je nu dus echt overtijd bent,,,dan zou ik zeker testen...ik probeer deze x het testen zolang mogelijk uit te stellen,,,maar of dat gaat lukken??

Laat je het ons weten wat je doet???Ga je testen....ik duim voor jullie

liefs moi xxx
 
Hoi Moi,

Ik zal je zeggen dat ik gisteren met een test in mijn handen heb gestaan om te kopen maar toch terug heb gelegd. Ik ben in maart gestopt met de pil en de eerste keer ongi was precies na 28 dagen. Als ik terug denk aan mijn cyclus van vroeger was het wel behoorlijk regelmatig. Maar ja, das lang geleden en weet ik dus ook niet helemaal zeker.
Aangezien ik al 35 ben ging er sowieso niet vanuit dat het allemaal snel zou lukken. Ik heb nu wel pijnlijke borsten met name mijn tepels. Zo'n zeurend gevoel in mijn onderbuik, meer slijm en ik moet meer plassen. Wel allerlei symptomen die in het plaatje passen.
Vrijdag is mijn vriend jarig en zat ik zo te denken dat het wel een erg leuk verjaardagskadootje zou zijn, maar misschien toch beter om te wachten tot na het weekend. Kortom ik ben er nog niet overuit, maar ik hou jullie op de hoogte.

Liefs,
Jacky
 
Hoi jenke
Ik had eergisteren voor het eerst cervixslijm opgemerkt en we hebben toen ook gehobby'd.
nou ben ik steeds misselijk, maar officieel is mijn ei pas morgen onderweg, dus zal ik er wel te veel mee bezig zijn.
Ik had in november en december vorig jaar ook steeds dat ik zo misselijk was en ook nog eens overtijd(een keer 5 dagen en een keer 6 dagen) was,dan is de spanning bijna niet te harden.
Ik hoop zo voor je dat het je intuitie is, waardoor je je zwanger voelt.

liefs Jeanette
 
Terug
Bovenaan