hormonen?

Hoi Jenke,

Ik herken het inderdaad en ik bleek ook zwanger te zijn. Helaas is dat geeindigd in een miskraam en vandaag is mijn NOD. Heb nu nergens last van, wat ik steeds in de maanden hiervoor wel had, dus weet niet wat ik er van moet denken. De maand na mijn miskraam kreeg ik namelijk ook heel erg het gevoel dat ik weer zwanger was en toen dit niet zo bleek te zijn, was ik er behoorlijk van ondersteboven dat mijn lichaam me zo voor de gek kon houden. Ik probeer er dus maar niet te veel aan te denken en maar effe af te wachten.

Succes en ik hoop voor je dat het raak is.
 
Pffff Sunny, da's echt niet leuk!! Daar ben ik dus ook bang voor, dat m'n lichaam me voor de gek houdt en dat de teleurstelling straks zo groot is. Maar het is moeilijk, het gevoel is zo overweldigend. Ik hoop dat het bij jou ook snel weer raak is en goed gaat!!
 
Hoi Jenke,
Ja. ik vind dat je wel gek bent en ik ben het ook hihihi.
Ik zit mezelf vaal echt gek te maken omdat ik er zoveel mee bezig ben. Mijn man is er ook heel erg mee bezig en dan steek je elkaar echt aan. Gisteren na het klussen legde hij z'n oor op m'n buik en riep " wat had ik nou gezecht jongens, zwemmen, zwemmen, wie er het eerste is".
Wel ontzettend gelachen hoor maar net wat ik al zeg, ik maak mezelf ook gek. Ach, zolang het goed gek is kunnen we er toch gewoon mee door toch?!?

Liefs, Ank

HEEL VEEL SUCCES
 
Terug
Bovenaan