hormonen

pff hormonen echt kan soms spontaan gaan janken (oke doe het niet houd me in) maar goed dat gevoel overvalt me enkele keren per dag,... ook zoooo onzeker... redden we het allemaal wel enzo enzo pfff gek wordt ik ervan... herken het echt van de eerste ook toen heb ik alleen erna een depressie gehad en hoop dat deze keer dus echt niet....

is dit herkenbaar voor sommige???
ons meissie is nu 9 daagjes oud... en tis zo;n mooie meid geniet er echt van dat wel

Ik heb er gelukkig weinig last van. De tranen zitten soms wel even hoog, maar dat heeft ook met de vermoeidheid te maken.

Ik heb vandaag Quintus zijn eerste regeldag. Hij is 10 dagen oud. Dat is wel erg vermoeiend hoor..

Bij mij hangt het inderdaad ook met vermoeidheid samen. Als ik weinig heb geslapen, kan ik zo in huilen uitbarsten...echt heel vervelend.
Dan kan ik Olivia's huilen 's avonds ook echt niet hebben of als onze oudste dochter heel druk doet.

Ook hier nog een hormoonbommetje hoor.
Ik kan ook nog steeds erg snel in huilen uitbarsten.
Ook kan ik soms nog wat geirriteerd reageren, terwijl ik het dan helemaal niet zo bedoel.
Yordi zit momenteel ik een geweldige leuke fase( maar niet heus) Yordi zit nu in de nee fase, dus alles is nee bij hem en jammert er ook dan veel bij.
Daar kan ik soms dan ook wat geirriteerd op reageren, vooral als Quinn dan ook nog eens huilt.
Quinn is ook een beetje een bewerkelijk mannetje. Is heel vaak erg onrustig en boert erg slecht waardoor hij dus ook veel spuugt. Ben nu sinds 1 dag met infacol begonnen en hopelijk werkt dat een beetje. En dan komt de vermoeidheid indd ook nog eens erbij.
Het gaat straks vast allemaal beter..........

Liefs marielle

oooo dacht dat ik de enige was met zoveel tranen!!
Hier ook erg vermoeid en dan de lieve kleine die savonds veel huilt en onrustig is (huil uurtje) en ik t moeilijk af kan geven aan mn man ivm BV geven en wil mn oudste niet te kort doen en is erg trubbelig! En dan die stomme visitte nog elke keer terwijl ik eigenlijk rust wil!...............SNIK
Maar ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit gevoel....

hihi voel me slecht nu! Ik hoor me eigenlijk super blij te voelen toch met zon rijkdom?!

Ohhhhh, dat ontzwangeren... ik vond dat de vorige keer erger dan zwangerzijn én bevallen! Net alsof je jezelf ergens kwijt bent geraakt en echt alles erg vind... ik zat op een gegeven moment op de trap te huilen omdat de vlekken niet uit de was waren gegaan. En toen nog harder ging huilen omdat die zeurmuts op de trap zo niet is wie ik ben.

Gelukkig valt het deze keer wel mee, al ben ik wel heel gevoelig voor kinderleed. Er hoeft maar een kindje met een pleister op de tv te zien te zijn of ik zit te huilen. Maar goed, dat valt wel mee in vergelijking met de vorige keer.

(@Marielle, als je flesvoeding geeft kan je de flessen van Dr Brown eens proberen, wij hebben ze ook en ze werken goed tegen krampjes.)

Hoi meiden,

ook hier veel tranen, ben erg gelukkig met mijn kindjes maar ik zit mezelf in de weg, voel me somber en moet veel huilen. Ook hier weinig slaap, zal zeker meespelen en een laag Hb.

Ja die hormonen ook.... Ik ben wel blij te lezen dat ik inderdaad niet de enige ben.

jaa idd ik zit mezelf dus ook in de weg... wil gewoon mn ritme en regelmaat terug....

hier mag ik absoluut niet klagen over Amy want ons meissie is enorm rustig en heel tevreden alleen spuugt heellll erggg veelll maar goed groeit wel goed...

ik denk dat de vermoeidheid idd mee speelt... ik ga er snachts zelf uit moet wel zegge amy komt 1 keer snachts en dan verschoon ik haar al niet (mits ik poep ruik natuurlijk) maar omdat ik bv geef tja kan bram weinig doen... maarja die slaapt hele nacht door... en is overdag ook thuis..ik probeer smiddags wel te gaan liggen maar is vaak maar een uurtje en dan ben ik het beu... heb alleen een nacht gemist van de bevalling en nog steeds niet ingehaald... dus dat zal het zijn ook die combi ervan...

achja gaat wel over............ hoop ik haha

Terug
Bovenaan