Hormoonuitslag of niet??

hai Woedel

Ik heb inderdaad de babylijn van nutrimetics. Ik heb de softening babylotion, de soapfree body wash en de Baby tender touch massage olie.
Ik heb toen ik het ging gebruiken gelijk aan die collega gevraagd of er ook iets speciaal voor het gezichtje was, maar dat is er niet.
de wash gel is inmiddels uit het assortiment verdwenen begrijp ik van haar. Er is nog wel een babyshampoo verkrijgbaar.
Zelf zweert zij bij de creme van abrikozenpittenolie uit de gewone lijn. Je hebt deze in vette en minder vette creme en is erg kostbaar. Ik vind wel dat het erg lekker ruikt, maar het is natuurlijk geen zwitsal.
Ik hoop dat ik zo je vragen beantwoord heb.

groetjes rachel

Hai Rachel

Ja , die abrikozenpitolie ehb ik ook. Mijn man heeft die besteld toen wij een avond hadden met 4 mannen erbij! Was erg leuk! De nutrimetics-dame had nog nooit een mannenavond gedraait, maar was heel erg gezellig en grappig. De mannen moeten dan allemaal grappig doen, vooral tijdens de maskers en omdat ze zo'n band omkrijgen.... Lachen!
Maar ik wist niet dat je die creme ook bij baby's kon gebruiken.

Hai woedel

Ja volgens mijn collega is het allemaal natuurlijk en kan het dus geen kwaad om het bij baby's te gebruiken. die abrikozencreme is het neusje van de zalm van nutrimetics begrijp ik van haar. Ik had zelf nog nooit van nutrimetics gehoord, maar heb het dus gekregen in de kraammand van mijn collega's. De bodylotion is al bijna op ( mijn dochter van 8 masseert ook mee) dus ik moet al een nieuwe bestellen. ik vind het erg fijn spul en durf eigenlijk even niets anders te gebruiken. Hij zag er zo erg uit en nu weer zo'n mooi velletje dus dan maar dit.

groetjes rachel

Hoi,

Mijn zoontje had dit dus ook zoals je kan lezen bij kopje lactose intolerantie. Bij hem zat er dus iets in de voeding waar hij niet tegen kon. Ik gaf borstvoeding maar hier ben ik na 6 weken mee gestopt want toen was het al heel erg. Het kwam vooral tijdens en na de voeding meteen opzetten. later maakte dit niet meer uit, hij bleef het houden en steeds erger. Je kan het aan de buitenkant wel verzachten met balneum of sudocreme maar als ik het zo lees komt het me wel bekend voor en zou het best kunnen dat hij iets in de voeding niet kan verdragen. Tycho had het op zijn wangen, achter zijn oren, op zijn borst en later ook op armen en rug. Ook komen veel huidproblemen vanuit de darmen, ik gebruik nu ook Orthiflor, dit zorgt voor goede darmbacterien. Zijn otlasting gaat nu beter, hij had maar om de dag een poepbroek, door de orthiflor gaat het nu veel beter, elke dag een poepbroek en soms wel twee keer.

Ik hoop dat je er iets aan hebt,

Linda

quote: rachel2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2007 16:33:19'));

Hai woedel

Ja volgens mijn collega is het allemaal natuurlijk en kan het dus geen kwaad om het bij baby's te gebruiken. die abrikozencreme is het neusje van de zalm van nutrimetics begrijp ik van haar. Ik had zelf nog nooit van nutrimetics gehoord, maar heb het dus gekregen in de kraammand van mijn collega's. De bodylotion is al bijna op ( mijn dochter van 8 masseert ook mee) dus ik moet al een nieuwe bestellen. ik vind het erg fijn spul en durf eigenlijk even niets anders te gebruiken. Hij zag er zo erg uit en nu weer zo'n mooi velletje dus dan maar dit.

groetjes rachel

Hoi Rachel,

waar  zijn die nutrimeticsproducten te koop? Heb er nog nooit van gehoord.

groetjes,
Anna

Mijn zoontje heeft het ook..........
vet houden, vet houden, vet houden.
Ik gebruikte eerst gewone Vaseline. Maar hier kun je de huid weer mee dicht smeren, waardoor dan weer pukkeltjes ontstaan. De kinderarts van het zoontje van een vriendin van mij ( die met 32 weken geboren was) adviseert Vaseline Lanette. Je krijgt dit voor ongeveer 3 euro bij de apotheek. Het is een soort Vaseline creme.
Bij elke verschoning doe ik een dun laagje op zijn gezicht en ik smeer ook regelmatig zijn droge beentjes in. En nu gaat het een stuk beter.
Ik gebruik eigenlijk nooit zwitsal. Ik  koop zoveel mogelijk producten met zo weinig mogelijk parfum. In zwitsal zit nu eenmaal heel veel parfum.

Groeten Anne

Sorry Anna

ik zag nu pas dat je een vraag gesteld had in dit verhaal.
Ik heb het dus van een collega van mij, maar volgens mij wordt het verkocht via distribiteurs. Kijk anders even op de site van nutrimetics zelf. gewoon www. nutrimetics.nl

Als je er niet uitkomt dan kan ik je altijd nog doorverwijzen naar mijn collega.

groetjes irene

Terug
Bovenaan